Iset sa for siden:
Får man kjøpt noen av dem i Norge, utenom vaniljeekstrakt (for den får jeg tak i på Middlethon)?
Jeg ser de har ekstrakter av alt mulig i USA. Kokos, fløtekaramell, rom, vanilje, appelsin, mint, lakris, osv. VIL HAAA!!!
Iset sa for siden:
Får man kjøpt noen av dem i Norge, utenom vaniljeekstrakt (for den får jeg tak i på Middlethon)?
Jeg ser de har ekstrakter av alt mulig i USA. Kokos, fløtekaramell, rom, vanilje, appelsin, mint, lakris, osv. VIL HAAA!!!
Summer sa for siden:
Jeg har kjøpt sitron og rom og vanilje og mandelestrakt. Mint bruker jeg pepermyteolje til. (Tror jeg har kjøpt dem på meny). :)
Nille sa for siden:
Jeg har fått bror til å kjøpe for meg i USA og har vanilje-, appelsin- og sitron-ekstrakt i kjøleskapet. Kan ikke tenke meg hverken kokos, fløtekaramell, mint eller lakrisextract jeg..... tror jeg :p
[color=purple][/color]
Jeg har rom essens og mandelessens på super'n, men det er ikke det samme som extract - essens er mye sterkere, der er det snakk om dråper, mens extact bruker du ts av !
[color=#800080][/color]
Hvis du vil ha extracter kan du ringe Middelthon og be dem bestille om de ikke har inne. De tar inn det du vil de !
Iset sa for siden:
Åh takk, Nille!! Jeg skal be dem ta det inn for meg, iallefall appelsin og sitron! :sikle:
guro sa for siden:
Her og i andre hobbyforetninger som selger materialer til dropskoking og annet gotteri, her finner du smaker av alle slag. Best er selvfølgelig de eteriske oljene, men her finnes også aromer. Men obs, ikke gå i sukkerfellen da ...
I nettbutikken, under slikeriprodukter, aromaer ..
Aline sa for siden:
:rodme: ops jeg klarer ikke la være, men denne var ganske morsom :D
Jeg elsker feilslag på data, det blir som regel morsomt :dulte:
guro sa for siden:
:rodme:
hede sa for siden:
ånei, var det feilslag. så for meg at jeg kunne spare en masse penger nå!:D
hede
Summer sa for siden:
:detektiv:Busted Guro!
Koker dop og greier.:kadetgaar
:lol:
guro sa for siden:
Vil dere smake kanskje? "Indianerhyl" er ganske bra ...:D med cyenne og salmiakk:p
Summer sa for siden:
Mmmm, gleder meg til å komme på besøk.
Dopkoking er jo egentlig ganske betegnenede når man tenker på hvordan ganske mange reagerer på sukker da. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.