114->92-95 sa for siden:
Vet ikke om dette bryter med forumreglene, men hvis dere er interessert i sojaprotein så ser jeg at Norkost har bra pris. 1kg 129,-kr [url]www.norkost.no[/url]
114->92-95 sa for siden:
Vet ikke om dette bryter med forumreglene, men hvis dere er interessert i sojaprotein så ser jeg at Norkost har bra pris. 1kg 129,-kr [url]www.norkost.no[/url]
Iset sa for siden:
139, mener du vel?
www.norkost.no/product_info.php?products_id=366&osCsid=5cded954e8c13f5ccee25acfd1c09869
Herlighet, dette er jo SVINBILLIG. Jeg skal kjøpe! Tusen takk for tipset!!!
114->92-95 sa for siden:
Det stemmer med at det er 139,- pr kg, min feil:)
Skorpia sa for siden:
ja dette synes jeg var en smule mystisk:cool: Det soyaproteinet de solgte på norkost før kosta 279 kr. for 535 gram (Vege fuel)
Løp og kjøp og jeg vil gjerne ha tilbakemelding om dette virkelig er riktig???
Har nemlig fortsatt igjen en boks etter at jeg kjøpte 4 på ketolyse.no
Tror nesten det er en feil ute og går her jeg.
114->92-95 sa for siden:
Det er ikke vege fuel fra Twinlab som blir solgt. Det er ingen feil, bare et sinnsykt bra tilbud.
Jeg kommer ikke til å gi noen tilbakemelding da jeg kun spiser mat og bruker ikke sojapulver.
Flere her som har bestilt eller?
Skorpia sa for siden:
vet at det ikke er vege fuel,for jeg var inne på norkost å sjekka, og det var riktig som du skrev om prisen. Lurte bare på om de har feilprisa det?
NK sa for siden:
Varen er ikke feilpriset , det eneste som er forskjell mellom denne og andre (vege fuel osv) er at den er kalkulert etter menneskelige normer og ikke etter en oppblåst merkevareprising.
Soya protein som er naturlig og ikke blandet med søtning/farve/smak skal da ikke trenge å koste så mye mer eller ?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.