Lining sa for siden:
Heisann!
Et veldig interesannt forum!! Føler vi har lært mye her altså! Sier vi for vi er to stykk som "gjør det sammen" nå. Har ikke kjøpt noen bøker enda, men plukket opp tips her inne. Må vel ha en bok slik at fordelingen av maten blir rett.
Men skal altså ned 7 kg, er induksjon (?) da perfekt? Og er det rett at man skal være forsiktig med trening i de 2-3 ukene?
Har holdt på 3 dager nå, vekten har iallefall ikke gått opp slik den gjerne gjør når jeg prøver "vanlig" slanking. Føler meg endel tørst, drikker mye, og er pittelitt svimmel. Syns også det er rart å innta såpass mye fett siden jeg ikke er vant med det. Håper vekten nå skal komme seg ned dit jeg vil, for de kg som skal ned har satt bom fast i lang tid. Er flink å trene etc til vanlig.
Meny feks igår så slik ut:
Frokost: 2 egg + 1 eggvite. litt bacon. Stekt sammen som omelett.
Lunch: 1 nakke kotelett, kokt blomkål og brokkoli ( Grønnsakene dekket da resten av talerken, ikke veiet) Og et par dæsjer creme f.
Mellom m: 1 kylling lår ( tok ikke av skinn, som er veeeeldig uvant)
Middag: Resten av den halve kyllingen ( minus låret som gikk) Grønnsaksblanding ( brokkoli,mais,paprika) og noen dæsjer creme F.
Kvelds: litt kylling som var igjen.
Er det litt mye kanskje? Føler meg veldig METT!
Innspill fra dere guruer mottas med takk.
PS! Hvilken bok bør jeg kjøpe??