Med ny PC, og ikke tilgang til mine gamle favortittlenker, så må jeg ty til dere her inne...Jeg bestile og forhåndsbetalte med Visa sukkerfri kakao og div sjokolade, te etc fra en kjempefin (syntes jeg da i allefall...:o ) nettbutikk. Men jeg har ikke fått varene!!! Så nå lurer jeg da...er jeg blitt lurt? Har handla uproblematisk på nettet i flrere år, så det er i såfall første gang. Syns det er rart da...kanskje pakken er blitt borte? Men uansett; hjelp meg med forslag til hvilken nettbutikk det kan være?? TROR den var norsk...ikke utenfor skandianiva iallefall...Har prøvd å google men finnern ikke...
Ps; finner ikke ut av det i banken heller, står bare "Visatransaksjon "..også nr...:rolleyes:
ja kan nok mase p åbanken...maser på dere først! Fnis...
Var stort sett kaffe, sjokolade, te og div sånt. Et eget utvalg med sukkerfrie varer...jeg lurer på om jeg fant en henvisning dit herfra serru...
Jeg fant dem! Og fant ut at de sender i postoppkrav så da er jeg ikke HELT rundlurt. Jadda...ikke rart jeg ikke fant transaksjonen (lurer på hva den visatransaaksjnen er da...??:o :rolleyes: )..sendte innehaver en e-mail og lurte på hvorfor jeg ikke har fått bestilte varer, så får vi se. Ikke fått svar enda da.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.