< Tilbake til oversikten

uren hud med fettrik kost

Siljevanilje sa for siden:

etter jeg begynte på skaldeman light for 3 uker siden, så har jeg fått uren hud. før jeg har fått litt i sammenheng med mensen når jeg velger å ha det ca 1 gang hver fjerde måned. men dette vil ikke gå vekk.

har noen andre det liknende og???

eller er jeg helt alene?
:_oy:

Aline sa for siden:

har lest om at det vil forsvinne etterhvert. at huden på en måte renser seg ved å få ut ulumskheter gjennom huden...?

men jeg vet ikke om det stemmer :)

Caxa sa for siden:

De skriver det rundt om på forumet her at den oljen jeg bruker til "nesten" alt gir fin hud. Du får den visst på apoteket. MCT heter den. Jeg hadde litt problemer med uren hud i uke 2, men fikk da beskjed om at kroppen renser seg gjennom alle porer ogsa, derfor dårlig ånde, vondt kroppslukt og kviser kan forekomme i større og mindre grad.

ok. men da regner jeg med at det kommer seg etterhvert.
da må jeg være tålmodig, men jeg finnes ikke tålmodig.
:eek:

Iset sa for siden:

Det er bare kroppen som renses, dette har du vel lært om, du som jobber i helsekost?? :D
Alt slagget går ut gjennom huden, siden det er kroppens største utrenskningsorgan.
Du skulle sett huden min da jeg begynte med Vita Biosa, skulle trodd jeg var angrepet av Svartedauden og hudkreft samtidig!! Men etter et par uker var huden klarere og penere enn noensinne, jeg fikk kommentarer av alle for den nydelige huden. :)

Jeg fikk også endel kviser og ekkel hud den første uken på Skaldeman-kost, men nå er nesten alt forsvunnet og huden er kjempefin.

ja men ville bare få det bekreftet !!
hehe, er litt dumt å stå på jobb i mange timer med ekkel hud.
men prøve å dekke opp med sminke.

:rodme:

Iset sa for siden:

Hehe skjønner det, man føler seg helt "spedalsk". Men det går snart over. :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.