< Tilbake til oversikten

Favorittmat?

Mylamyy sa for siden:

Hei,

Hva liker dere best om dagen?

Pleide å være taco for min del..... men nå har jeg fått helt dilla på fiberrik med brie og sukkerfritt blåbærsyltetøy (litt snodig kombinasjon...men super digg!!)

Er det ok å spise 2 sånne til frokost på Atkins fase 2?

Spent på å høre hva deres favritt mat er!!

Klem Mylamyy

Helene sa for siden:

Pannekaker :rodme:

Siljevanilje sa for siden:

suppe i ulike former.
slurper

Nille sa for siden:

Fajitas :sikle:

AnnaV sa for siden:

Cottage cheese med søtstoff, vaniljeessens, kakao (100%) og litt instant kaffepulver, bittelitt melk, most til krem med stavmixer. mmmmmm....

Fjonken sa for siden:

Før stod pastaretter av alle slag øverst på min favorittliste, men nå kan jeg jo ikke spise sånt på en stund. Så da blir favoritten min feit vaniljeyoghurt/ vaniljekesam med like stor del Cottage Cheese i . Litt søtstoff for smakens skyld og en dæsj ublanda funsaft på toppen som rød saus. Dette blir riskrem for slankere.. Duger både for den som liker det magert og for den som liker det fett. Anta en kremdott vil gjøre seg i blandinga.

Iset sa for siden:

Hvis du snakker om lavkarbo nå (for ellers er det mye annet jeg kan nevne hehe) så blir vel noen av mine yndlingsretter biff med bearnaise, taco/fajitas og diverse kyllingretter.

luringen sa for siden:

har dilla på CC med krem og heisatd syltetøy...og smoothies da..

Mylamyy sa for siden:

Iset: Har vi noe annen favoritt mat enn lavkarbo da ;-)?!

Hvordan lager dere den favoritt fahjitas deres da?

Fjonken sa for siden:

Ja, det lurer jeg og på. Disse krydderposene til Santa Maria og des like er jo fulle av karbs og dessuten er mange av posene ikke forsvarlig merket med skikkelig varedeklarasjon. Fant en tacokrydderpose med næringsinnholdsliste.. 65 gr karbs pr 100 gr... Hjelp!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.