Iset sa for siden:
Har der merket noe til det? Jeg har så vanvittig mye spytt etter at jeg la om til denne kosten. Det er litt irriterende. Hva kan det komme av, og går det vekk etterhvert??
Iset sa for siden:
Har der merket noe til det? Jeg har så vanvittig mye spytt etter at jeg la om til denne kosten. Det er litt irriterende. Hva kan det komme av, og går det vekk etterhvert??
Malin sa for siden:
Kan det ha noe med at du spiser den maten du liker best, kanskje, med fromasj og syndige dressinger og sauser nesten uten begrensninger??? :p
Iset sa for siden:
Haha det var en årsak jeg ikke har tenkt over ja. :knegg:
Goggen sa for siden:
Nei, jeg var tørr som landskapet i Afrikas værste tørkeområde i to uker! Begynner å rette seg nå, men ikke unormalt my spytt nei.
(er det ikke sånn at kiloene renner av, og at du sikler etter gutta da?)
Miroslav sa for siden:
Jeg opplevde ogsaa at jeg ble veldig toerr i munnen og paa leppene, det begynner aa gaa seg til naa som jeg har roet ned baconcrispforbruket :)
Sprudle sa for siden:
Ser jo at denne tråden er over ett år gammel nå, men jeg har altså opplevd akkurat det samme, Iset! Det er spesielt ille om morningen for min del. Harker og spytter på vei til bussen hver dag, og føler meg alt annet enn feminin og ladylike :o Helt snodig hvor mye spytt det plutselig er på gang.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.