< Tilbake til oversikten

Ja, da var det morgen for oss klokka 04.00!

Iset sa for siden:

Mannen min har spysyken, og som kjent så er det jo om å gjøre for mannfolk å brøle høyest mulig når de kaster opp, så vesla (som lå i vår seng) våknet jo selvsagt av bråket og trodde det var morgen.
Fikk henne ikke til å sove igjen, så her sitter jeg. Klokka er halv fem og vi stod opp for en god halvtime siden, og jeg la meg klokka 2! Sovet ca to timer. :dautrøtt:

I går klarte mannen min å bråke litt med døra da han skulle på jobb klokka 5, så da var det gjort. Har ikke sovet mer enn et par timer tilsammen på 2 dager nå, er helt ødelagt.

Gleder meg til helga, svigers skal ha henne fra fredag til søndag. Da skal jeg jammen sove ut!! :D

nøtta sa for siden:

oj prov og faa henne til og sove litt paa dagen ..... :klem:

Fedonisten sa for siden:

.....siden det er gubben som bråker så fælt - kanskje du skal foreslå at svigers kan ha han også? :p

Summer sa for siden:

Uffameg Iset. :klem:

Nena sa for siden:

fnis

jeef-micro sa for siden:

Og for at du selv ikke skal få spysjuka, så funker det faktisk å svelge åtte hele pepperkorn :)
-helt sant. Vi gjorde det på jobb. vi hadde en pasient med kjempesmittsom farang. Det var en sykepleier som ikke spiste pepperkorn, og hun ble syk. De andre av oss fikk det ikke. Og dette er jo noe av det mest smittsomme....

Kia sa for siden:

oj det har jeg aldri hørt om funker det skjønner ikke helt hvordan n\men det skal jeg prøve...

Iset sa for siden:

Takk dere, vi har sovet sammen fra seks til elleve, guuud så skjønt. :D

Jeef: seriøst?? Det må være det beste tipset jeg har fått i hele år. Det er jo egentlig litt logisk for pepper er jo veldig bra mot diverse sykdommer, bra for immunforsvaret. Tusen takk!!! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.