< Tilbake til oversikten

Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

David sa for siden:

Hehe, jeg viste denne til samboern min, hu blei helt satt ut og satt bare og snakka om Splitt'en etterpå :)

Kristian sa for siden:

trodde du ville vise at det var mer sukker i isen nå enn før. Vel, det var i det minste en diabetes is i 1980. Men bare prøv å friste oss du, det biter ivertfall ikke på meg.

Helene sa for siden:

åå.. opal fruits! savner isen fra 90 tallet jeg.. ung som jeg er. og clip clap! cola dots klarer jeg meg uten..

jeef-micro sa for siden:

Jeg fant igjen pæreisen min :love: men ikke den andre favoritten min som het cocco bahia... mener den fantes på midten av 80-tallet,(85-89) men fant den ikke.. og jeg som ikke trodde de hadde noe annet enn Diplom-is der hvor jeg kom fra... De hadde den bare et eller to år...
jaja

Iset sa for siden:

Ååååh husker du BRUSEN som het det?? Kokos- og ananasbrus, nesten helt hvit på fargen og smakte himmelsk!! :sikle:
Jeg var vel rundt 5 år da jeg husker jeg drakk den (1985).

jeef-micro sa for siden:

Jepp! tro om jeg husker!!! Isen hadde samme bilde på papiret, som etiketten på brusen :sikle:
jeg mener det var Diplom-is som hadde den og årstallet stemmer med det jeg tenkte på også, men jeg finner den ikke på isplakatene...
kanskje det ikke var Diplom-is???

Jeg savner den isen og den brusen... det gjør nesten vondt å snakke om det... :hylgrine:

Iset sa for siden:

Du er den første som husker den! INGEN andre jeg har snakket med, tilogmed eldre enn meg, husker den. Mon tro om alle har et snev av alzheimers??
Jeg savner den også, det var min og mammas yndlingsbrus.

jeef-micro sa for siden:

Den var på glassflaske, og jeg tror den var større enn de små, så det var sikkert en halv liter eller noe sånt... Jeg og veninna mi har snakket såååååå mye om den isen og den brusen, og hvor mye vi savner den...

men hadde jeg fått smakt den i dag så er det ikke sikkert at denhadde vært så god :o Jeg husker den bare som nyyyyyyyyyyydelig
:sukk:

Goggen sa for siden:

Jeg husker godt denne brusen. Det var en kjempeflopp og levde ikke lenge. Og ikke var den god heller. Har ikke savna den gitt :)

jeef-micro sa for siden:

:w00t:Kaller du den en kjempeflopp??:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
fy da goggen!!!

Feline sa for siden:

Ååååhhh, som jeg savner Monkey isenslurp
Gjett om jeg skal lage det når jeg er ferdig på kur. Kokkosis med sjokoladetrekk. drømmer

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.