Iset sa for siden:
... med ånden min. :rolleyes:
Iset sa for siden:
... med ånden min. :rolleyes:
nøtta sa for siden:
:lol:
Iset sa for siden:
ÆÆSJ jeg hater den stålånden man får i ketose! :dåne:
jeef-micro sa for siden:
Kanskje best om du holder deg inne i dag???
puster lettet ut over at hun er laaaaaangt unna Iset, og slipper å dø i dag
men uansett glad på dine vegne Iset... Ikke ofte dårlig ånde er en positiv ting...
Det er du og fantomet... ånden som går :lol:
Kristian sa for siden:
Pust på meg slik at jeg også får kjenne hvordan det er.:p
Iset sa for siden:
Jeef: :lol: Ja, du skal være veeldig glad for at du er langt borte nå hihi, men mannen min er i butikken nå og kjøper med seg noen sukkerfrie "dårlig-ånde-drops". :p
Kristian: ((( Haaaaaaaaa))) puster kraftig ut.
Kjente du noe?
Summer sa for siden:
:lol: Jeg trodde du var forbanna på noen på SEF, eller i en heftig diskusjon på et forum jeg nå. :D
Iset sa for siden:
:lol: Akkurat den tanken tenkte jeg da jeg skrev det. "Nå tror sikkert noen jeg har funnet en ny link eller noe inne på vektklubb". :lol: :lol:
Kristian sa for siden:
Nei, kanskje du skulle prøve å sende meg det som PM. du må bare teipe det godt igjen slik at det ikke lekker ut underveis:D
HildePåSlankern sa for siden:
Hahaha, jeg trodde du hadde oppdaget at Drevon var tett på nett i VG. :)
tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=688
Er det stålånde det heter? Æsj, jeg liker det ikke, føler at alle kan kjenne ånden min når jeg trener.
Vennlig hilsen
Hilde
Iset sa for siden:
Kan sende det i posten.
Innholdet blir ikke like søtt som der da, men...
Kristian sa for siden:
Eh, kanskje vi skal la være:o
Iset sa for siden:
:fnis:
silje sa for siden:
ehh... jeg er i ketose.. og har vært det av og på siden april.. har ikke merka noe til min egen ånde.. men har konstant angst for at jeg har kjempedårlig ånde når jeg snakker med folk.... what to do? spiser extra nesten hele tiden når jeg ikke er aleine..
Iset sa for siden:
Ikke alltid man merker noe selv, og det er heller ikke alltid man får dårlig ånde. Jeg har jo vært i ketose flere ganger før men ALDRI hatt denne ånden, ikke før nå. :eek:
Kjøpte Extra drops med lakris idag, de var DØDSGODE!!
jeef-micro sa for siden:
har du ikke lurt på hvorfor vi ser så lite til hverandre for tiden :lol:
nei da Silje... jeg har ikke merket noe jeg, så du kan bare fortsette å spise extra, og prate ivei :D
:klem:
Miroslav sa for siden:
Jeg har ikke merket noe til dårlig aande. Det er jo ofte slik at man ikke merker slike ting selv, men jeg har heldigvis/desverre små arvinger i huset som ikke eier oppdragelse til å late som ingenting når det dufter litt ekstra av pusten.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.