Har nå styra på med lavkarbomat i 1 uke. Men synes maten blir litt kjedelig. Har problemer med å finne på noe kreativt og godt. Tenker visst litt for mye i vante vendiger og greier ikke helt å se for meg gode frokoster uten brød og sånt. Begynner å bli sørgelig lei egg og salat. Så derfor er jeg på utkikk etter gode lavkarbokokebøker. Noe som har noen tips? Bøker med tips til alle dagens måltider, hverdag og fest og ikke minst snoping.
Prøvde meg på baconsvor som kos på lørdagskvelden. Det var fæle greier.. Aldri mer.
De beste oppskriftene finner jeg alltid her inne. Der får du i tillegg forslag til varianter og forslag til dagsmeny osv. Let litt her du, og bli inspirert!
Ok, takk for tips. Men det hadde vært greit med ei bok også.. Særlig nå som printern min er i ulage og av og til lystrer og av og til ikke gjør det. Dessuten er min mann ofte ute å reiser og han kunne trenge å ha med seg ei kokebok til matlaging på hybelen. Så derfor..
jeg har ei som heter lavkarbomat på 15 minutter...kjøpte den på haugen bok tror jeg...? PÅ salg til og med! Strålende! Helt enig, kjekt med bøker. Ellers er det jo masse oppskifter hos Atkins og i Fedonboka, som kan tilpasses akkurat din diett!
Og nå fant jeg den i Bokkilden også. De har ikke hatt den før ..
Ellers går det greit å lese vanlig kokebøker og ukeblader og tilpasse oppskriftene også, synes jeg ...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.