Jeg har tillatt meg å legge ut linker til VG-bloggene
"Slank og frisk med mettet animalsk fett" og
"Sten Sture og jeg" på forlagets hjemmeside. Jeg legger alltid ut omtaler o.a. som finnes på nettet av mine forfattere.
Så hvis det er flere der ute, så gi lyd fra dere! Lille Måne har gitt ut Lutz og Skaldeman, de er jo veldig like, så bloggere som skriver om dette kan sende meg en PM. Hilsen Jan
([url]www.lillemaane.no[/url])
WOW dette er jo kjempebra, ser på det som en ære å bli lagt ut på forlagets hjemmeside. Tusen takk. :D:D
Ikke minst gir dette meg enda en grunn til å holde ut (noe jeg selvsagt hadde planer om uansett). :)
Men, når jeg kikker på hjemmesiden så finner jeg bare linken til Albertines blogg.
Først måtte jeg ha Skaldemanboka (og han anbefalte sukkerboka til Poleszynski, som jeg måtte ha), så Lutzboka, nå vil jeg ha boka til Stefan Einhorn. Den ene boka mer uimotståelig enn den andre, hvordan skal dette ende? :-)
Hei Hilde!
Håper du liker bøkene. "Kunsten å være snill" er jo helt fri for det som har med ernæring å gjøre. (Du skulle sett ham når han var her og vi var på restaurant sammen ... Men det var morsomt å fortelle en professor og overlege ved det største sykehudet om steinalderkost, evolusjon og naturlig fett!) --- Beste hilsen Jan m
hvordan går det med deg da? enig med at det er en ære, men tror du ikke at det hadde vært bra for deg å slippe alt det ytre fokuset på deg og din slanking? med tanke på en del andre ting du har skrevet her.. håper det går bra med deg :klem:
Jeg startet med lavkarbo for aa gaa ned i vekt, men fokuset endret seg raskt til ett oenske om bedre helse go velvaere naar jeg oppdaget hvor positivt kroppen reagerte paa det nye kostholdet. Haaper du kan faa noe av den samme opplevelsen som meg :)
Jeg var foer veldig bevist min egen vekt og stoerrelse, men naa som jeg foeler at jeg selv har kontrollen over kosthold og kroppen saa bekymrer vekta meg minimalt. Lykke til vidre i ditt helseprosjekt!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.