< Tilbake til oversikten

Cavalier Dark Mokka bar

Mylamyy sa for siden:

Skulle bare fortelle at jeg fant en lavkarbo sjokolade på meny idag.

Cavalier Dark Mokka bar med 3 net gram karber. Så ut som de har forsvunnet i en fei, kun 2 igjen ( Og de var ikke der i går ;-))

Den var helt fantastisk, og kan anbefales!!!

Albertine sa for siden:

Den har jeg også smakt, og kan skrive under på at den er god! Mokkabønnene derfra er også knall.

Helene sa for siden:

liker alle cavalier barene.. men får litt diare når jeg går amok.. finnes mange sukkerfrie sjokolader, men alle gir magevondt..

Mylamyy sa for siden:

Oj, mokka bønner? Det er jo favoritten!! Hvor får du tak i den da?

Hvor mye er "amok" ? ;-) (Bare sånn at jeg unngår det .....)

Albertine sa for siden:

Mokkabønnene finner jeg på helsekost. Da er det lettere å bare ta to og lukke boksen.

Summer sa for siden:

Sukkerfrie mokkabønner? :spent:

Iset sa for siden:

For meg er det rundt 50 gram, spiser jeg mer enn det er det "hallo toalett" resten av kvelden.

Helene: har du prøvd sjokolade med lakitol istedetfor maltitol? Feks. Stella premium? Jeg kan godt spise 100 gram av den uten problemer, mens jeg får dødsvondt i magen av mer enn 50 gram Cavalier. De fleste tåler lakitol bedre enn maltitol. Dessuten smaker det bedre og, syns jeg.

Helene sa for siden:

jeg tåler faktisk det meste så lenge jeg spiser det ofte.. men jeg er glad i 70% og jeg.. synest det smaker så mye "renre"

Nena sa for siden:

Den Dark Mokka bar'en er nydelig - pleier av og til å kjøpe den når jeg skal unne meg noe ekstra godt. Jeg tåler den godt, men eldste datter kan bare spise en bit før det skjærer seg med magen :o .. Vi har helt klart ulik toleransegrense for sukkeralkoholer ja!

Mylamyy sa for siden:

Iset: Hvor kjøper du Stella premium da?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.