< Tilbake til oversikten

Carbs down tabletter

Fjonken sa for siden:

Har fått et sånt tilbud i posten. Er det lurt å bite på dette agnet? Er helt i startfasen av min lavkarbodiett basert på boka 10 uker 10 kilo. Siden jeg er så fersk i gamet kan jeg jo lett tråkke over grensa på 20 karbs om dagen, så jeg tenkte at det kunne være greit å ha noen sånne tabletter i bakhand. Eller..?

Aline sa for siden:

Hvis det høres ut som om det er for godt til å være sant, så er det som regel det (untatt lavkarbodietter, da ;))

Er nok ikke vits i å kaste bort pengene på de pillene :)

Fedonisten sa for siden:

:nei:

Bruk heller de pengene til å kjøpe deg noe annet du ønsker deg. Du klarer dette med vanlig mat og uten piller, det er jeg SIKKER PÅ!

Hvis disse produktene som vi får tilbud på i posten hadde vært så fantastiske som de sier i reklamen - så hadde de ikke trengt å reklamere så voldsomt for dem..... Mener jeg da!

:klem:

Albertine sa for siden:

Det aller beste er å kutte ned på karbene. Hvis du setter deg grundig inn i boka så skal du klare å holde deg til de 20. Bedre det enn å tilføre kroppen tabletter du strengt tatt ikke vet hva inneholder.

Fjonken sa for siden:

Wow.. dere jamme raske på labben! Svara fyker jo inn før jeg har fått satt punktum. Men nok om det. Jeg tar rådene til etteretning. Ligger unna sånne fancy-piller. Har også kutta ut ketosepinnene. Så nå blir det bare å kjøre på med trening og proteiner og fett.. Supert! Tusen takk for hjelpen.

Nille sa for siden:

Hvis du søker på carb blocker eller carb stopper og lign. her inne finner du masse tråder og gode grunne til å ligge unna ja !
[color=purple][/color]
Bortkasta penger - de virker ikke når du spiser mindre enn 2-300 karber pr dag ! :D

Atlje sa for siden:

Piller er som regel lureri:shifty:

tror det beste er å trene :boxing: spise riktig :spisesnak

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.