< Tilbake til oversikten

Liker dere den nye Coca Cola light med Splenda?

Iset sa for siden:

Jeg hadde nok likt den for noen uker siden, men nå syns jeg den var altfor søt! Smakte nesten som vanlig cola, noe jeg jo ELSKER, men nå smaker alt så forferdelig søtt siden jeg jo er "kurert". :p

Hva syns dere? Jeg har jo lest at Splenda vil erstatte aspartam i så og si ALLE lettprodukter nå fremover. Den vanlige Coca Cola lighten er det jo slutt på nå.

Summer sa for siden:

Kult at det skal erstatte aspartame i alle lettprodukter da! :stortsmil
Jeg har smakt den colaen og jeg synes også den var for søt for min del. de kunne godt halvert mengden splenda for min del. Kansje de kan komme med en cola-extra-light.

HP sa for siden:

Jeg synes også den er litt for søt - men likevel veldig god! :ja: Første smak var værst for da var jeg instillt på bittersøt aspartam smak :p

Karin sa for siden:

Jeg er ikke helt sikker på om jeg er helt tilregnelig her. For jeg syns nemlig ikke den nye var så god som den gamle.

Ekkelt, ikke sant?? Og så jeg som er en ihuga Splenda-fantast!

Fedonisten sa for siden:

Syns'n er go' jeg!

:ja:

Kia sa for siden:

For å være ærlig, smaker jeg ikke forskjell på ce to men liker begge veldig godt. Den koffeinfrie er og veldig god synes jeg men er bare på halvlitersflasker

Helene sa for siden:

jeg synest ikke den er noe spesiell god heller.. men så likte jeg ikke cola ligth med aspartam heller da..

Daizy sa for siden:

Jeg elsker vanlig cola og gammel-cola light'n, men ble hellers skuffa over splenda cola'n... Alt for søt for meg...
Håper også det kommer en cola light-light :D

Vigdinil sa for siden:

Jeg var sååå glad da den endelig kom hit til sandefjord, men dessverre var den ikke så god som den vanlige cola lighten. Min mann likte den heller ikke, og vi syntes den smakte mer som pepsi light. Altfor søt.Og mannen min er helt gæern etter cola light, så jeg håper de ikke slutter med den vanlige? De har den ihvertfall fortsatt her.

Helene sa for siden:

de slutter nok med den gamle.. tror det de selger nå er bare restelager.

Iset sa for siden:

Jeg håper heller ikke de slutter med den, men eg har lest at splenda skal erstatte aspartam i de aller fleste lettvarer. Jeg ser den nye colaen har erstattet den gamle i flere butikker her nå. :(

Nena sa for siden:

Synes også den nye Splenda-colaen er for søt - hadde sikkert vært OK med litt mindre søtstoff i :) !

jeef-micro sa for siden:

Jeg er egentlig ikke glad i brus i det hele tatt, men det har vært mest på grunn av aspartam da... jeg tåler ikke aspartam, får masse magesmerter av den, så jeg er bare glad til, at jeg også endelig kan kose meg med et glass brus av og til...

men jeg synes ofte at lett-produkter er mye-mye søtere enn det med sukker jeg da

nøtta sa for siden:

ja cola light er sotere enn vanlig cola, her har de capucino pepsi max, kirsebaer pepsi max pluss et dusin andre merkelige lettbruser men ALLE er desverre med aspartam :mad:

luringen sa for siden:

urk...alt for søt. Kommer til å drikke tab exsrta nå ja.

Summer sa for siden:

ååå... cola-light med sitron.
Tror jeg må slutte å gå inn i denne tråden. :p

Albertine sa for siden:

Jeg har ikke smakt den jeg, for jeg vil ikke ødelegge den gode trenden jeg er inne i nå med å drikke noe som trigger søtsuget mitt. Vet ikke om den har kommet hit engang. Kanskje på 17. mai? :p

Nille sa for siden:

:ja: har ikke smakt den, og kommer ikke til å kjøpe den for å smake den heller. Så lenge ganen og kroppen min forøvrig syns vann er best - ja, da skal jeg søren ikke sette den på andre ideer ! :D

Larsie sa for siden:

Hei, jeg heter Larsie og er Coca-Coliker..

Jeg kommer nok til å kjøpe den på neste handletur 4x1.5L :-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.