< Tilbake til oversikten

Jeg finner ikke lommeboken min :(

Helene sa for siden:

Nå har jeg snudd opp ned på huset.. jeg har fått thomas til å leite i bilen på jobben og ringt til senteret for å få de til å leite.. men ingen finner den.

sist jeg såg den tok jeg den opp og bar den i hånden før jeg satte meg på en benk på senteret kl 20 i går. jeg satt på benken og såg butikkene stenge før jeg gikk ut i bilen.. og nå finner jeg den ikke.. thomas er å leiter en gang til i bilen men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

i den ligger 2 visa kort. studentkort/treningskort, busskortet!! og masse annet.. og en del penger.

jeg skulle egentlig vert på bussen nå men kommer meg ingen vei sån som det er nå.

fustrert

Helene sa for siden:

Akkurat når jeg hadde postet dette innlegge fikk jeg en melding fra Thomas om at han hadde funne den like vel

KUNNE HAN IKKE FUNNE DEN FØRSTE GANGEN HAN LEITA!?

jaja, uansett nå ble jeg kjempe lettet.. tror jeg må finne meg en mindre lommebok som jeg klarer å putte i lommen.. eller så må jeg dele alt opp så jeg ikke mister HELE livet når jeg mister noe.

nøtta sa for siden:

bra at du fant den da !!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.