Albertine sa for siden:
Jeg fikk dette spørsmålet i bloggen min i dag, og klarer ikke helt å formulere meg (fordi jeg ikke helt skjønner det selv...:o)
Kan noen hjelpe meg med en kortfattet forklaring?
Albertine sa for siden:
Jeg fikk dette spørsmålet i bloggen min i dag, og klarer ikke helt å formulere meg (fordi jeg ikke helt skjønner det selv...:o)
Kan noen hjelpe meg med en kortfattet forklaring?
205gti16v sa for siden:
Hmmm.
Den høge fettenergiprosenten fører til at kroppen tenner "fettbålet".
Vekta optimaliserer seg av seg sjøl utan at ein må passe på energimengden, fordi metthetsreguleringa er bedre og kroppen gladleg forbrenner sitt eige fett saman med kostfettet.
Albertine sa for siden:
Takk skal du ha! Jeg lette litt og la ut Ziggys OE-forklaring. Pokker ta den gutten, at han skal være så sta!!!
205gti16v sa for siden:
Ziggy skreiv ein bra tekst der, min var berre kortfatta:D Men litt treffane og:rolleyes:
Aline sa for siden:
pluss at du spiser jo ikke uendelige mengder med kcalorier... det begrenser seg jo fordi du blir fort mett :)
205gti16v sa for siden:
Men det blir mykje meir enn dei 800-1200kcal som mange piner seg ned i på kalorirestruksjon;)
hede sa for siden:
jeg teller kalorier (for statistikkens del) og ligger på mellom 1900-2400kcal pr dag. det er under mitt vedlikeholdsnivå. men, jeg klarer ikke og har rett og slett ikke lyst på mer mat etter allt fettet jeg putter i meg.
hede
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.