Iset sa for siden:
Hele siden er jo blitt forandret, og nå finner jeg ikke igjen de geniale historiene med før-og-etter-bilder... :(
Det var jo dusinvis av sider med folk som hadde gått ned 10-20-30 kg og tilogmed 100 kg...
Iset sa for siden:
Hele siden er jo blitt forandret, og nå finner jeg ikke igjen de geniale historiene med før-og-etter-bilder... :(
Det var jo dusinvis av sider med folk som hadde gått ned 10-20-30 kg og tilogmed 100 kg...
Nille sa for siden:
Det meste som var bra på den siden er borte nå. Det er tydelig at det er ATKINS NUTRITIONALS og salg av produkter som er vikigst nå. Det ser du på den norske siden også. Det er bare reklame nå. Kjenner ingen som bruker den siden stort lenger.
[color=purple][/color]
Det tragikomiske er at forkortelsen for firmaet/filosofien nå er ANA.
A tkins N utritional A pproach står det visst for. Ikke lurt.... Lurer på hvor lang tid det går før de "tar'an" !
Kia sa for siden:
Enig sidene har blitt veldig dårlige!! Er det andre sider med før etter bilder eller steder her inne med det. Det er så motiverende og lese og se hvilke endringer andre har fått til!!
Dere er så flinke til å backe hverandre opp forresten, så glad jeg nettopp har meldt meg inn her... trenger litt hjelp på ferden:heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.