< Tilbake til oversikten

Hei skaldemann, har lest boka di nå!

Vigdinil sa for siden:

Hei Skaldemann. Ja, nå har jeg lest boka di fra begynnelse og til slutt, og den har virkelig overbevist meg. Du er en dyktig forfatter, håper du kommer med nye bøker! Du har virkelig ikke bare forsket på deg selv, men innhentet masse kunnskaper rundt om i verden, og det har gitt meg virkelig inspirasjon til å lese videre og bli ytterligere overbevist. Skal lese gjennom en gang til, slik at jeg kan huske alt jeg tenkte å spørre deg om. Men jeg har en ting jeg vil spørre om nå. "Skaldemannseffekten" har jeg forstått er hva du spiser først og sist. Altså, kullhydrater sist for at de ikke skal gi negativ virkning i form av for mye fettlagring? Kan du forklare litt mer hvordan du kom frem til det, var det kun egenerfaring?:)

Vigdinil sa for siden:

Håper du kan svare meg og selv om jeg ikke er så kritisk:)

Iset sa for siden:

Han svarer sikkert når han kommer på nett, men han jobber med den nye boka si nå så han har egentlig pause herfra en stund fremover, med små unntak. :)

Eva sa for siden:

Hva er det for en ny bok Iset?

Iset sa for siden:

Tror det er en bok med generelle spørsmål og svar. Et slags oppslagsverk? Men jeg er ikke sikker, for jeg vet han også skal skrive en kokebok og en bok for kvinner. En av dem er det iallefall. :)

Albertine sa for siden:

Er litt spent på den kvinneboken, må jeg innrømme....:rolleyes:

Vigdinil sa for siden:

Koselig at noen andre kommenterer. Men han var altså her i går, og svarte andre, og jeg skrev denne før det! Men man kan vel ikke få svar på alt her i verden:)

Albertine sa for siden:

Var han her i går?

Albertine sa for siden:

Niks, han har ikke vært her siden den 5. februar. Da er det ikke så rart at han ikke har svart. :)

Vigdinil sa for siden:

Ja, du har vel rett, har sett feil på datoen:D :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.