< Tilbake til oversikten

Min bror ble frelst på 20 minutter!

mofe sa for siden:

Hver gang jeg har snakket med min bror om lavkarbo-kosthold, har han feid det vekk med at deet bare er en "hype".

Men, da jeg var hjemme for noen uker siden, hadde jeg med meg boken "Bedre uten brød" - og jeg ba han lese litt i den. (Han er rundt 10 kilo overvektig.) Han skummet igjennom det han fant interressant i løpet av 20 minutter. Særlig den delen, og bildene, av personen som var undervektig, og gjennom dette kostholdet ble normalvektig overbeviste han.

SAMME kveld sluttet han med all godteri/kakespisingen, og tok ikke potet til middagen. Men han spiser grønnsaker, men ikke brød, pasta, etc. Litt saus unner han seg også, men bare 1 ss.

Snakket med pappa på telefon nå, og bror har måttet lage nytt hull i beltet! Så morsomt! Jeg måtte dog sende han en sms, og ba han sjekke om han var i ketose, og om så var, måtte han ta kaliumtilskudd.

Morsomt! :ja:

205gti16v sa for siden:

Det er morro å frelse. Halleluja. Hehe:)

mofe sa for siden:

Hehe, ja - burde kanskje ha skrevet "overbevist" i tittelen, siden noen mener vi er fanatiske her inne :p Jaja - lar det stå jeg ;)

Chamomilla sa for siden:

Så flott at du har frelst broren din!! :heia:

Jeg lånte bort min "bedre uten brød"-bok til hun som har familiebarnehage for minsten, for hun saaa at hun syntes "kosthold" er interessant. Jeg fikk boken i retur noen uker senere. Hun hadde ikke hatt tid til å lese den... :(

Summer sa for siden:

Takk. Jeg slo opp på dette, og ble veldig oppmuntret av å lese at det finnes noen med kompetanse som deler min teori, og det jeg erfarer. :stortsmil

Godt å høre om broren din! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.