En vänlig leverantör (Soma Nordic AB) har skickat mig en flaska UDO´s choise och ett par burkar Extra Virgin Cocosfett. Förhoppningen är väl att jag ska göra reklam för detta och det gör jag gärna om produkterna är bra. (Det blir gratisreklam i så fall.)
Jag läser på förpackningen och ser att UDO´s choise innehåller fettsyrorna Omega 3, 6 och 9 i förhållandet 2:1:1. Det handlar om mekaniskt pressad linfröolja, solrosolja, sesamolja, kokosolja, jättenattljusolja, sojalecitin, div kli- och groddolja samt tocotrienoler.
Är det någon som provat produkten?. Några synpunkter?
Jeg ble anbefalt UDO's Choice på Fedon-kurs, og brukte det jevnlig i to-tre måneder. Jeg kan ikke si at jeg har savna den i ettertid, jeg har heller fått i meg olje på andre måter. Grunnen til at vi slutta med det her hjemme var nok helst fordi det var så vannvittig dyrt.
Jeg har tidligere brukt Udo's choice - og syns det er en veldig bra olje. Anbefaler det gjerne! Oljen er ganske dyr, men jeg mener man som oftest får hva man betaler for. Dette er KVALITET.
Cocosa bruker jeg daglig. Men det er den som er anbefalt til steking. Extra virgin anbefales brukt som tilskudd, men det har jeg aldri helt fått til.
Jeg har aldri brukt den selv, har ikke hatt råd, men jeg vet at blant annet Lise og HP har gode erfaringer med den :ja: Og at det er en av de beste (?) tilskuddenene innen omega-"familien"
Jeg har brukt den i årevis, men ikke siden jeg sluttet å jobbe i helsekosten, for da mistet jeg prosentene mine og det ble for dyrt. Den koster rundt 260 kr for en stor flaske. Ikke SÅ ille da, men jeg bruker den jo opp på 3 uker...
Jeg ble kvitt tørr hud og eksem i ansiktet med oljen. Tok 4 ss daglig, og etter en uke var huden HELT fin og glatt!!! Jeg hadde VELDIG tørr og flassete, rødlig hud i ansiktet, det var hemmende og grusomt. Det gikk altså HELT bort etter en uke med Udos.
Ble også kvitt PMS og fikk penere hår. Så ingen tvil om at den er kjempebra, den oljen. :)
:p Jeg var desidert den som solgte mest Udos på jobben. Hver gang jeg fikk dilla på et nytt produkt, solgte jeg i bøtter og spann (god selger, jeg? :knis: ). Folk kom inn for å kjøpe speltbrød og proteinbars, så gikk de ut med en Udos og noen vitaminer i tillegg. :o
Årh.. Savner jobben litt nå...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.