Om det er cookies som er problemet kan du prøve dette:
[color=purple][/color]
Gå på "Verktøy"/"Tools" på menylinjen helt øverst på skjermen
Velg "Internet alternativer"/ "Internet Options" (som regel det nederste valget)
Da får du opp en stor grå rute og på midten av den står det "slett informasjonskapsler"/"Delete cookies".
og "slett midlertidge filer"/"delete temporary files" eller lign. Du må velge slett på begge disse. Sistnevnte kan ta litt tid.
Til sist må du velge OK helt nedest
Så må du lukke siden og nettleseren din og gå inn på internet på ny.
Takk for tipset ! :) Både klokke og dato var riktig. Men da jeg skrudde datoen 4 mnd. :eek: frem, til 30 september, var alt plutselig ok.
Jeg har forsøkt å sette datoen til tilfeldige dager i juni, juli og august, men da har jeg problemet tilbake igjen. 30. september aksepteres, så da får det være 30 . september da. Må jo innom Lavkarbo.no :D :D
Jeg tar imot tips, om noen har noen ! Det skal jo ikke være sånn !
Han stresser med hjemmeeksamen denne uken, og jobber hele dagen fra han gpr ut til han kommer hjem å legger seg, så han får nok ikke med seg så veeeldig mye nei...:)
En annen ting som føyer seg inn i rekken av dette, merket jeg når jeg gikk på nettbanken. Da jeg rettet datoen ( som jo var 30. september ) til idag, fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunn sette datoen tilbake i tid.:eek:
Er jo ingen andre steder å rette klokke / dato enn i nedre, høyre hjørne ?
Når maskinen din starter opp - de første sekundene etter du trykker den på så kan du trykke 'del', - eller F2 eller F10 avhengig av maskintype - for å gjøre endringer i BIOS. (Det står vanligvis hvilken knapp du må trykke under oppstart) Der finner du en klokke du kan stille :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.