< Tilbake til oversikten

Bokorm.

#1

Skorpia sa for siden:

I alle år har jeg samla på bøker,begynnte i norske boklubben da jeg var 13.
Så det har blitt litt av verdt opp igjennom årene da.

Så kom den dagen da jeg følte at noe er feil, det må være noe galt med meg ??

Så går pengene på bøker til legebøker,alternativ medisin,og omtrent alle de bøker som fantes på boklubben Energica.
Så prøver en å leve etter boka. Mat-din Mirakelmedisin, så går en over i meditasjon,visualisering(Jose de Silva) Evig ung, Urter til mat og medisin,soneterapi og jeg vet ikke hva.

Hva fikk jeg så ut av dette???
Ikke noe særlig når jeg tenker over det. Eneste som hjalp litt var visualiseringsteknikken. Ellers ble jeg bare feitere og feitere,og følte meg dårligere og dårligere.

Men så kjøpte jeg en ny bok. Atkins. Den nye slankerevolusjonen.

Det er nå faktisk omtrent den eneste boka jeg ser i nå for tida.
(så sant det ikke er en god Kriminalroman da)

Den boka er faktisk det eneste en behøver :)
Det er blitt min nye BIBEL. (hrmf. har riktignok aldri lest bibelen da......)

Så hadde jeg ikke vært boksamler kunne jeg jo solgt bøkene på Auksjon;)


#2

Nille sa for siden:

Å men jeg kjenner meg igjen i ordene dine Skorpia. Jeg har en vanvittig boksamling.....Det er bøker i alle rom, -untatt badet.....(men av og til ligger det en der og..) Har som deg vært medlem av alle bokklubber som finnes. Jeg har vært en av amazon.co.uk's beste kunder og har bestilt/kjøpt bøker for tusen vis av kroner..... Og bøkene har gjort meg lykkeligere.... faktisk.... Besøkende sier alltid, - jøss, så mye bøker du har. Du hakke lest alle vel ? Og jeg svarer som sant er, - joda, noen har jeg til og med lest to og tre ganger !

Men så kom DANDR. Siden da har jeg ikke bestilt bøker hos Amazon og jeg har avbestilt det jeg har husket av bokklubb bøker. Jeg har lest 1-2 andre bøker på de siste 8 mnd. Jeg leste før 2-3 i UKA !

DANDR ligger fremme hele tida og blir bladd i. Andre Brinks "Imagenings of Sand", som jeg begynte på for flere mnd siden, - den ligger halvlest et sted.

Og så er det forumet da..... ikke bare dette, men to andre og, - det tar timevis å følge med på alt !:rolleyes:

Hei, jeg heter Nille og jeg er forumjunkie !:o


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.