Iset sa for siden:
Jeg fjernet alt utenom img foran og bak tickeren, slik HP har sagt, men det hjelper ikke. Gidder noen av dere forandre det for meg? Vil bare ha vekk det svære tomme rommet under tickeren. :)
Iset sa for siden:
Jeg fjernet alt utenom img foran og bak tickeren, slik HP har sagt, men det hjelper ikke. Gidder noen av dere forandre det for meg? Vil bare ha vekk det svære tomme rommet under tickeren. :)
nøtta sa for siden:
hm altsa jeg aner ikke , men leste et sted at det nok staar mye der som du ikke ser dra musa over og slett ..... hvis du skjonner hva jeg merer ?
notta hva i alle dager gjor du inne i denne traaden ?
HP sa for siden:
klikk dette ikonet: som du finner til høyre. Så kan du ta bort alle taggene som ligger under. :)
Iset sa for siden:
Hva er det som skjer?? Jeg har fått det til nå, og det ser fint ut når jeg sjekker siggen etterpå, men plutselig, etter noen sekunder, så ser den ut som den gjør nå, med merkelige tegn i. Jeg gidder ikke prøve mer nå, er så nerd. Kan en av dere fikse det så er jeg evig takknemlig. :trygle:
Iset sa for siden:
Blogg-teksten skal være tykkere. Fatter ingenting.
Nille sa for siden:
Jeg tok vekk en del mellomrom, men så holdt du på å fixe sjøl samtidig og da ble det rot. Nå må du bare endre størrelsen på skrifttypen din så er det OK. Du hadde altformange mellomrom bare !!
[color=purple][/color]
HP sa for siden:
Signaturbildet blir bra det når du har tatt av noen kilo til ;)
Iset sa for siden:
HP: hehe jeg vet det, det var selve tegnene under jeg ville ha vekk, men det fikset Nille nå. :D
Tusen takk. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.