Nøve sa for siden:
begynte dietten ca samtidig som stormen Narve kosa seg her i nord, hehe!
torsdag 12 januar startet min atkins introduksjonsdiett, men skeie først ut i noen dager med kunstig søtsaker (anbefales ikke..brr) for så å gi opp akkurat en uke etter med to sjokolade muffins og en pose med candy king godis favorittene mine, knegg knegg, det var godt! (fysj da..)
meen, starta på nytt dagen etter, og vert veldig flink syns jeg etter det!
så om 3 dager har det gått en uke da, enkelt sagt.
siden jeg antar jeg veier mellom maks 87 og min 83, og er 175 cm ca høy, trengs det å bli kvitt litt.
målet mitt er først ned 5 kg, så 5 kg til. men for all del, det å veie 80kg vil gjøre meg så kry at folk må dra meg ned på jorda igjen! vil bare føle meg vel med meg selv, og henger meg ikke så opp i kiloer.
cm ved start:(sånn cirkus..)
mage:106
midje:84
armer:38
lår:63
cm nu: fortsatt bare ca..)
mage:104
midje:82
armer:34
lår:62
oppdateres senere.
trener litt stryketrening; armhevinger, rygghev, situps- nedre, øvre og sidene, bicepstrening og knebøy, og skal prøve så lenge ikke astmaen skremmer meg vekk, til å trene spinning en halvtime tre ganger i uka.
dette funker veldig bra, ser og kjenner forskjell.
vanskelig å huske å spise ofte og nok...
kommer mer senere her:) må jobbe med medikament regninga mi nå, til eksamen.
ville bare sette inn en stolt oppdatering på måla mine:
Tirsdag 24 januar:
Mage: 102
Midje:81
Arm:33
Lår: 62
men folk kommenterer at jeg har tapt meg, og noen er bekymra, fordi jeg har kinnbein som aldri før, og jeg har ikke informert så mange om dietten min, så folk lurer på om det går bra! haha, aldri hatt det bedre svarer jeg da
men jeg har strammere og på en møte større muskler føles det som nå, så feks låra, de taper seg ikke men forandrer form og utseende. altså ikke så slappe og blubbete, men harde og struttende! liker musker, hvis ikke noen enda har fått deeet med seg.. kremt, haha!
har ikke kjøpt vekt enda, men det skal jeg da jeg begynner på andre uka i atkins fasen.
en ting lurer jeg på da; jeg har egentlig hatt to uker i ketose, nå te torsdag, men jeg skeia ut en fryktelig gang sist torsdag, og tenkte jeg måtte begynne på nytt igen.
men skal uansett fortsette enten på lav karbo diett, eller ketolyse diett, i en god stund, etter jeg er ferdig med ketose atkins saken, altså denne torsdagen, eller om en uke.. alt etter hva dere syns. for jeg er grønn. jeg er slik som trodde en stund at å sulte seg var veeldig bra.. og alt anna slikt tull. hoff, godt jeg har evnen til å utvikle meg..
har noen lyst å gi meg en liten kommetar på om jeg skal fortsette med atkins ketose kuren enda en uke pga en dags utskeielsen, eller skla jeg gå over til en av de andre to diettene nå til torsdag?
er temmelig lei fett nå. merkelig. haha! :)