2 uker i ketose og ned 9 kg. Har ikke vært sulten 1 sekund, bare spist og kost meg. Nå klinker jeg til med 2 uker ketosekur til - og håper på 5 kg. De første 2 ukene har ikke trent engang. I morgen begynner treninga...
Atkins er Konge!
Noen som vet hvor jeg får tak i god koffeinfri te?
Hvor sansynlig er det at Aspartam hindrer vekttap? Jeg har drukket en del lettbrus siste uken. Merker at jeg må ha dette som "kos", men hvis flertallet mener at dette ikke er bra - slutter jeg omgående..
Koffeinfri te finner du som urtete på helsekost :) Aspartam og vekttap er idividuellt, så når du når et platå så vil nok mange her stemme for at du kutter ut det ;) Har du forresten smakt sukkersøte CokaCola Light med Sucralose?
:eek: Det er jo bare helt sinsykt! :heia:
:ja:
Urte te på helsekosten. Jeg liker veldig godt detox-te fra ayurveda.
I mine øyne veldig, i andres øyne liten... det er vel individuelt, men uansett, så er aspatam noe en ikke ønsker å ha som en del av sitt daglige kosthold. Men en gang i blandt kan vel ikke skade?
Kan du ikke bytte det ut med Bris eller farris med smak?
Ja, og jeg veide meg til og med med klær på (!) Utrolig deilig. Jeg har allerede frelst 2 eller 3 personer på jobben. Mitt nye navn er nå "Slankepastoren" hehe...
Jeg iler til butikken å sjekker den nye colaen, samt kutter ut aspartam, men jeg MÅ ha noe i teen...Funker Natreen?
Kjempeflott Pianoman ! :D
Det fortjente du jammen meg. Og du har helt rett m.h.t. fett. Så kjør på og kutt ut aspartamen. Nå har du klart så mye - da klarer du å kutte ut søtstoffet også !!
[color=purple][/color]
:klem:
så bra!!!!
må bare få sagt at jeg har fått et nytt liv med cola light med sucralose... (tåler ikke aspartam)
men splenda i teen er et godt alternativ da :)
Fantastisk...jeg gir meg over. Mine to uker med Skaldeman har ikke gitt mer enn 4kg, sukk, som om DET var noe å sutre over haha, og jeg har begynt å ta fram noen gamle (les: slankere) bukser, som riktignok sitter jævlig trangt akkurat nå, men for 4 uker siden kom jeg ikke ned i dem engang, så dette går rette veien. Lykke til!
....også hjelper det veldig på sår hals. Når jeg kjenner halsen begynner å bli sår og hoven - (jeg snakker så mye jeg skjønner dere) da lager jeg meg ei "bøtte" - og vips så er halsen fin igjen :D
Jeg spiser mye fett fra kjøtt og ost. Litt grønnsaker hver dag, mye kylling og annen proteinmat. Også drikker jeg masse vann med sitron, samt te og lettbrus.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.