Men jeg tar Cocosa avogtil. Sjelden, for glemmer det.
Men det jeg tenkte, når jeg tar det - kan jeg nesten se på det som et mellommåltid?
Hvis jeg f.eks spiser frokost. Også lar jeg det går to-tre timer, og tar 1 ts med Cocosa.. Vil det sette igang forbrenningen igjen? Det jeg mener, det er jo bare "flytende".. er det bare "fast" mat som setter igang forbrenningen? Eller har det ingenting med det å gjøre..?
Ja, men det vil jeg faktisk påstå også. Jeg ville aldri anbefale noen av mine pasienter å spise en skje med rent fett - hvis de spiser høykarbo. :nei: Hvis de kom til meg med sånne spørsmål ville jeg ha prøvd å motivere og hjelpe dem med å få til et gunstig utgangspunkt (kosthold) for at de kunne dra nytte av eventuelle gode virkninger av tilskudd el.l.
I følge produktinformasjonen på www.soma.no kan cocosa STIMULERE fettforbrenningen, men hvorvidt dette har en reell effekt tror jeg er svært individuelt. For de fleste vil jo forbrenningen komme ordentlig i gang bare de legger om kostholdet til lavkarbo eller høyfett eller... Nå er det jo så mange filosofier som funker her at øya går i kryss snart. :D
Enig. Fett sammen med høyglykemiske karber er IKKE noe bra. (-Skjønt, en ts skulle vel ikke være den største trussel. Men likevel.)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.