Har jo vært inne og sett gjennom denne siden , og ser at man kan kjøpe seg tilgang til et eget forum der. Noen som er medlemmer der også og kan si noe om aktivitetsnivået der ?? Ellers så er det jo flott at Torkil er innom her og svarer litt da!! (og Torkil :kanskje man burde få tilgang når man hadde handlet for en viss sum hos deg ?? kjempe glad jeg fant dette forumet iallefall!!!):D
Jeg er medlem der.. og jeg merker at det er blitt mer og mer aktivitet der inne. Det er fortsatt en ganske så mye større aktivitet her, men det er jo veldig lite av det som skrives her, som omhandler ketolyse-kuren sånn egentlig. Men det er nok absolutt ikke et must å være medlem på ketolyse.no, vil jeg si da..
Det er ca 500 medlemmer, aktiviteten var laber i desember men tar seg opp nå. Mange finder god støtte og motivasjon i forumet og jeg svarer løpende på spørsmål. Det er mange oppskrifter og svar på vanlige spørsmål.
Det er ikke et must, men mange trives med denne kontakt og noen utvikler vennskap gjennom forumet, som også har avstedkommet lokale ketolyseklubber.
Ketolyseforumet konsentrer seg jo om ketolysekuren, og ikke alle verdens problemer og dietter. Jeg liker veldig godt mangfoldet her, men jeg tror nok at for en nybegynner kan dette forumet virke litt lite oversiktelig.:confused:
Ketolyseforumet er mye enklere å forholde seg til for dem som følger ketolysekuren,- spesielt for nybegynnere.;) (Jeg er mangeårig lavkarbospiser)
For egen del sier jeg derfor som Ole Brum:"Ja takk, begge deler!":D
At det ikke er så stor aktivitet som her, er jo også helt naturlig. Jeg vil absolutt anbefale deg som går på ketolysekuren å ta del i det som skjer på ketolyseforumet! Da er du også med å skape mer aktivitet, og kan utveksle dine erfaringer med andre ketolytikere. I tillegg er jo Torkil der!:D
PS.: Når du har betalt en gang har du varig tilgang til forumet!;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.