< Tilbake til oversikten

Ulike reiseselskaper

Siljevanilje sa for siden:

Hvilket har dere hatt god erfaring med og hvilket vil dere ikke anbefale og helst hvorfor????

skal ut å reise, og lurer på om deres oppfatninger stemmer med mine.

Apollo, veldig bra hjemmeside, utrolig fin katalog, med store bilder ( er jo viktig å se hotellet skikkelig) bra service, var på Zakynthos sommeren 2004. hotellet stemte med beskrivelsen i Katalogen. Anbefaler Apollo.

Saga, helt ok hjemmeside, helt ok katalog, har reist endel med de når jeg var yngre, egner seg til småbarnfamilier, veldig fine og kjekke hoteller. har mange gode minner fra ulike sungarden.

Ving, har ikke reiste så masse med de, men både saga og ving er eide av MyTravel, de har noenlunde lik hjemmeside og katalog. har noen andre erfaringer med disse?

Star tour, ifht til Apollo virker disse uproffesjonelle. va i Egypt ifjor. alt utenom hotellet var bar tull. Flyplassen var utrolig stress pga ombygging, men star tour hjalp ikke på. reiselederen som kom å henta oss da vi sko hjem kunne nesten ikke forstå hva vi sa, og hu var fra danmark. katalogen er litt kjedelig, bildene er små.

så hva er deres erfaring med disse og andre???

veldig takknemlig for svar.:o

Summer sa for siden:

Jeg har reist mest med Ving og litt med Saga, og er vel like fornøyd med begge deler. (og det var et bevisst valg at jeg valgte disse, fordi de virker mest seriøse på meg).

jeef-micro sa for siden:

jeg reiser alltid på sjansebillett, og da er det den biletten som er billigst som blir kjøpt. Har reist med ving (dyrt) star tour og saga, og har vært fornød med alle. Og er man misfornøyd med stedet man kommer på, så kan man betale litt for å få et annet hotell da

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.