Helene sa for siden:
En 20 år gammel gutt spiste så feil og lite variert at han døde av det.
Derfor tror jeg det er bare å begynne med et variert kosthold tidlig ;)
Helene sa for siden:
En 20 år gammel gutt spiste så feil og lite variert at han døde av det.
Derfor tror jeg det er bare å begynne med et variert kosthold tidlig ;)
Aline sa for siden:
:w00t:
HP sa for siden:
** BLÆH!! **
For en journalist! For en lege! For en konklusjon!!!
Det Pommes Frites, Loff og Bønner (på boks) er mest rik på er SUKKER og STIVELSE! :rolleyes: Jeg velger å anta at denne maten er svelgt ned sammen med sukkerbrus...
Blir en smule irritert av slike artikler/uttalelser jeg...
Kristian sa for siden:
Det er faktisk mange barn som ikke har noe særlig bedre kosthold i norge. Skal tro hvordan det vil gå med dem....
HP sa for siden:
Så lenge de ikke spiser salt eller fett så skal det vel gå helt fint? :snill: [color=Silver][i]Iset sa for siden:
Det er akkurat dette jeg også sitter og hisser meg så J***** opp over!!! Jeg ble mest irritert på "Du er hva du spiser", da de skulle vise hva "pølser" gjorde med kroppen (han som spiste så mye pølser). Han fikk servert et måltid bestående av cola og pølse i brød med alt tilbehør, så tok de blodprøver før og etter. Etter måltidet var det en "fløteskvett" oppå toppen av blodet, og det kom av fettet i pølsa. :eek::eek::eek::eek:
Hallo, for H*****! Det måltidet bestod jo av 90 % sukker og stivelse, den stakkars lille pølsa var vel det som REDDET hele måltider fra å være direkte farlig.
:dåne:
Iset sa for siden:
Se hvor saklig jeg er når jeg hisser meg opp, det er derfor jeg aldri skal bli politiker (ikke at alle de er så saklige heller da, men...). :lol:
Karin sa for siden:
...på den annen side er nå jeg glad hver gang en politiker uttaler seg rett fra levra, da... Så sånn sett hadde du vel ikke vært så dum i den rollen, Iset!
Ellers må jeg si at det er sjokkerende at det går an å spise nok mat, men likevel sånn at man dør av feilernæring. Man tror jo at folk vet LITT i alle fall. De fleste dør jo ikke av "normal" feil kost (om man kan si det slik), selv om de kan få problemer med både det ene og det andre - som mange av oss vet. I alle fall skal det godt gjøres å være så feilernært så ung. Det var en fæl historie uansett om det var det ene eller det andre som var feil.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.