coco sa for siden:
Hallo! Lurer på hvordan dette blir ja...:confused:
Coco
coco sa for siden:
Hallo! Lurer på hvordan dette blir ja...:confused:
Coco
Summer sa for siden:
Hei, og velkommen. :)
Du kommer kjapt inn i det. :)
AnnaV sa for siden:
Ikkeno å lure på - det blir KJEMPEBRA. Gjør det riktig og gjør det i lengden, så vil du merke stor forskjell på det meste - velkommen og lykke til med ditt nye liv!
Klem fra AnnaV
Aline sa for siden:
hei og velkommen hit :)
fint om du fortelle litt om deg og hvorfor du er nysgjerrig på lavkarbo :)
:klem:
coco sa for siden:
Hei! Har rota litt rundt på litt forskjellige sider, og trodde ikke det var noen aktivitet på forumet da det meste jeg leste var av eldre dato -04 osv.
Jeg er en tobarns mor på 36 år fra Østlandet som gjennom årenes løp
desverre har fått litt for mange kilo ekstra på kroppen. har prøvd meg en del måneder på Atkins opplegg uten de helt store resultatene. det eneste og foreløpig beste er at jeg ikke fyser og ikke tenker på mat hele tiden, hadde vært fint å kunne utveksle noen gode råd og erfaringer med andre her på forumet...
Summer sa for siden:
Hvis du trykker på søk oppe på menylinjen, så kan du søke på innlegg som er fra i dag, og intil for to måneder siden alt etter hva du måtte ønske.
Her er mye aktivitet, men mye av det foregår i journaler.
Hvis det er spesielle tema du søker etter, så kan du også søke etter det i søkefunksjonen oppe på menylinjen. :)
coco sa for siden:
Med journaler? hva menes med det?
litajenta sa for siden:
Velkommen hit!
Her vil du trives!
coco sa for siden:
Hei og tusen takk, er desverre ikke sa kjent med hvordan ting funker her enda. har prøvd å lese litt rundt for å finne ut om det kanskje er fler som sliter med å gå ned noen kilo. jeg går ikke ned noe enda så "flink" jeg er...
Aline sa for siden:
hei og velkommen :)
hvis du trykker på bærene øverst på siden også scroller deg nedover til medlemsområdet. der ligger et underforum som heter min journal. der kan du starte en tråd akkurat som dette og skrive om hva du spiser gjør eller føler fra dag til dag, også kam vi komme med komentarer ol :)
lykke til :)
susanna sa for siden:
velkommen
ferske her jeg også.
snuste innom her i går.
Er som sagt heøt fersk men har planer på å "prøve meg på en fedon"
nøtta sa for siden:
eller saa kan du trykke paa uleste innlegg overst, da kan du plukke ut det du vil lese , neste gang du trykker der staar alle de nye innleggene siden sist du var logga paa :)
Velkommen hit forresten !
coco sa for siden:
Hei Susanna, du finner sikkert masse inspirasjon til å klare å gjennomføre et Fedon opplegg her. Går du på kurs eller leser du deg fram til nødvendig info selv...
coco sa for siden:
:) Hei Anna, har du gått ned 24 kg på egenkomponert Atkins? :eek:
Nille sa for siden:
Siden dette er et testforum har jeg kopiert tråden over til medlemsforumet og "Introduksjoner" da den passer bedre der ! :)
Flott om dere fortsetter på tråden der inne !
coco sa for siden:
:( Tusen takk, som du forstår er jeg rimelig grønn enda...
Nille sa for siden:
No problem ! :)
Du finner tråden din under introduksjoner !
[color=purple][/color]
:D
[color=purple][/color]
AnnaV sa for siden:
Beklager at jeg tok så lang tid på å svare, så ikke denne før nå. Svaret er - JA. Helt og holdent. Nå begynte jeg å trene i tillegg da, for å få hurtiggang i sakene, men ja, jeg har gått ned 24 kilo ved å følge Atkins på "min" måte. Har aldri telt eller veid maten, men jeg har holdt meg LAAANGT unna sukker i alle former, hvetemel, poteter, ris, pasta, mais, gulerøtter - hele "nei-listen".
ssskaldeman sa for siden:
Det är en utmärkt metod som fungerar för de allra flesta. Dessutom sparar man mycket tid när man struntar i att väga och räkna.
En och annan har ett starkt metaboliskt motstånd. Det besegrar man med en hög andel animaliskt fett i kosten. Men för en normal tjockis räcker det med att plocka bort all mat som ger en snabb blodsockerhöjning.
Sten Sture
snippi sa for siden:
Er også fersk her:D .... skal ned 15 kg og det skal forhåpentligvis gå fint med ketolyse kuren... blir spennende ja !
Snippi
AnnaV sa for siden:
Jeg tror faktisk at det med at jeg slapp veie maten gjorde utslaget for at jeg klarte det, jeg. Ellers tror jeg faktisk at det hadde blitt for mye "jobb" med å regne og undres og styre på. Det at jeg visste jeg kunne spise til jeg var mett bare jeg kontrollerte HVE jeg spiste utgjorde hele forskjellen for meg. Lite visste jeg da jeg begynte at dette skulle bli en levemåte som gjorde meg godt på maaange områder - heldigvis vet jeg det nå. Derfor VET jeg at jeg, jeg er ingen yoyo-slanker. Jeg har funnet min vei og en for meg helt ny, herlig livsstil :)
edina sa for siden:
Hei AnnaV!
Hva mener du at du ikke veide maten? Hvordan viste du at du spiste tilstrekkelig nokk karbohidrater og at det ikke ble for mange? Jeg gjør det beste med å regne og følge med, men jeg er hele tiden usiker på hvor mye karber jeg egentlig har spist. Det med å øke 5 g hver uke, det er så presist at det gjør meg nervøs :o
Kan du forklare litt nærmere hvordan du gjør det? Jeg holder meg una nei maten men vekta har ståppet opp nå som jeg har kommet i 3.uke. Men jeg har ikke økt karber.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.