< Tilbake til oversikten

Eurodietten igjen

#201

sweet sa for siden:

Jeg bare vet at legen har sagt jeg kan trekke ifra på selvangivelsen under punktet 3.5.4. Jeg regner med at jeg finner vel ut av det om en måneds tid eller noe sånt, når selvangivelsen er sjekka :D
Da skal jeg si ifra ja :) Men ja det er jo mange reportasjer om dette på tv og i ukeblad.....og de kaller det den "nye folkesykdommen".

En annen ting som er oppkvikkende...hvis det går igjennom med selvangivelsen - det er det at jeg får trekt ifra klesutgifter (begrenset på ca 500-600 kroner)...og klesutgifter blir det en del av nå som jeg har kastet halve garderoben :D Alle monner drar...Utgiftene skal iallefall stige over 9000+ før man kan skrive det inn i selvangivelsen.


#202

Avjo sa for siden:

Det er WHO - verdens helseorganisasjon som har satt denne definisjonen. :) BMI er jo ikke noe veldig godt kriterie, men på en eller annen måte må det jo gjøres. For å få tilgang på ulike tilbud for overvektige i Norge settes det som oftes krav om at man har en BMI på over 40 (sykelig fedme), eller over 35 (fedme klasse II) + tilleggsproblemer (som f.eks diabetes type 2, slitasje på ledd etc.).


#203

Ing321 sa for siden:

Hei Nunno! Jeg er i gang med Eurodietten nå, begynte i går! Hvordan går det med deg? :) Har du noen matfavoritter?


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.