< Tilbake til oversikten

Lars Ramslie

hede sa for siden:

jeg har forelsket meg i norsk litteratur den siste tiden.

bøkene om harry hole, av jo nesbø, er meget bra underholdning.

lars Ramslie har jeg fattet særlig interessefor etter å ha lest FATSO. en ufattelig bra bok hvor du endrer sinnstemning mens du leser boka. har også lest UGLYBUGLY og nå sist DESTROYER av samme forfatter.

hede

Nille sa for siden:

ÅÅÅÅÅÅ så mange bøker jeg skulle ha lest ! Jeg trenger mer TID !
[color=purple][/color]
Takk for tips, det er notert og står på listen over "må leses". Har hatt "Sorgefri" av Nesbø og et par Staalesen "Ansikt til ansikt" og "Som i et speil" liggende i bokhylla leeeenge, men har ikke kommet så langt enda. De ligger sammen med et par Nick Hornby, en Jan Mehlum, Loes "Doppler" og "kurt"...... sukk
[color=purple][/color]
Tiden strekker ikke til !

hede sa for siden:

Nettopp gått til anskaffelse av Doppler, leste "Volvo Lastvagnar", som er en fortsettelse i jula, og må nå bare lese Doppler.

Denne uka er jeg ferdig med "ansikt til ansikt" og henning mankells "den hvite løvinnen".

veldig mye bra litteratur i bokhandlerne. bare synd at det skal koste skjorta å kjøpe innbundet.

hede

hede sa for siden:

Nille,

anbefaler deg å lese Nesbøs bøker kronologisk. det gjorde ikke jeg.

hede

Summer sa for siden:

I hvilken retning?

hede sa for siden:

boka begynner veldig trist. en mann med liten eller ingen selvrespekt og ingen håp for fremtiden. etterhvert blir det bedre og leserne (ihvertfall jeg) fatter håp for denne mannen.

så fra trist til bedre til best.

hede

hede sa for siden:

Flyet mitt til Evenes ble kansellert i går, så hadde den store glede av å vente seks timer på Gardermoen.

Fant bohandelen og fikk lest to og ei halv bok før jeg var "hjemme".

Wilbur Smith er alltid en slager når man har tid å slå i hjel, men den jeg fant veldig bra var Niels Fredrik Dahls På vei til en venn.Kanskje jeg (igjen) burde takke SASBraathens for forsinkelsen? (for de av dere som arbeider for nevnte flyselskap, vit at jeg alltid tar forsinkelsene med godt humør og er som regel flyvertinnenes favorittpassasjer)

(www.nrk.no/nyheter/kultur/2151627.html)
(www.aschehoug.no/oktober/boker/bok/202.html)
(www.dagbladet.no/kultur/2002/08/27/347118.html)

anbefales.

hede

Nille sa for siden:

:D ...det tviler jeg ikke et eneste nanosekund på !!

luringen sa for siden:

hihi...må le.
Ellers Måååå dere få med dere Ragdes bøker assa. Helt herlige. Og jeg pleier ikke rope det..
Nesbø er god ja.
Ramslie skal testes!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.