Summer sa for siden:
Er det noen her som har vært borti Hulda Clark og behandlingsopplegget hennes? Huldaklinikken i Oslo praktiserer visst etter hennes teorier.
Summer sa for siden:
Er det noen her som har vært borti Hulda Clark og behandlingsopplegget hennes? Huldaklinikken i Oslo praktiserer visst etter hennes teorier.
Summer sa for siden:
Jeg fant en lenke når jeg googlet: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=5650&highlight=huldaklinikken
:flau: Fordel å begynne her kansje? :p
themonk sa for siden:
Please, spar meg for den hjemmesiden! :p
Liker ikke måten den siden presenterer Huldaklinikken på. Hulda Clark er veeeeldig alternativ, men Huldaklinikken i Oslo er mye mer "down to earth" enn det hjemmesiden gir uttrykk for.
Når det er sagt så har jeg hatt veldig mye hjelp av Huldaklinikken. Uten de forskjellige kurene hennes og "zapperen" hadde ikke jeg sittet her i dag. Jeg tror helt ærlig at enkelte av hennes metoder er det meste effektive man kan gjøre for å forbedre sin fysiske helse. Huldaklinikken i Oslo er det eneste behandlingssentret jeg vet om som jobber etter dr. Clark sine prinsipper. Hadde vært interessant å høre om det er noen andre som har erfaringer derfra.
(...og jeg har vel allerede gitt fra meg telefonnummeret dit. :D)
Summer sa for siden:
Ja, jeg letet litt frem og tilbake for å se om det var rette hjemmesiden. :rolleyes: Og jeg er enig i at det virker veldig mye mer seriøst enn hjemmesiden gir uttrykk for. :) ...og ja, jeg fant telefonnummeret i dag, og har ringt. *lydig* ;)Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.