Jeg har prøvd å laste ned et bilde fra min datamaskin, men får beskjed om invalide fil og diverse, så de er vel for store. Men er det noen plasser jeg kan lete på nettet? Dere har jo så mange fine bilder ved siden av navnet, har lyst på et jeg og:D Hvordan gjør jeg det for å få det rett til?:confused: :)
Hvis du laster opp en fil i formatene jpg, gif eller png så mener jeg at serveren/forumet skal skalerer ned bildet. Bare disse 3 filtypene er støttet :)
Ok. Nå har jeg sjekket det. Bildet er et JPEG, jeg har minsket størrelsen, men får hele tiden svar om at "opload file failed", selv om bildet kommer på siden min, men ser ut som det ikke blir lagret slik at det vises når jeg er aktivt ute:confused: Har ikke så gode kunnskaper om dette:)
Fungerte fint for meg nå, så det er ikke noe feil med systemet her. :)
Du trenger ikke lagre endringer igjen etter bildet er lastet opp forresten, da tror jeg det muligens blir nullstillt. Forsøk å klikk deg bort fra "endre avatar" siden etter at bildet vises.
Endelig fikk jeg det til! Ante ikke at det var "endre avatar. Men nu ser det ut til at det ordnet seg. Takk HP:heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.