< Tilbake til oversikten

Ulempe????

#1

Anitra sa for siden:

Jeg har tenkt litt..Jeg er jo forholdsvis lita (159 cm høy), og bruker b-cup. Jada,dette blir litt personlig..men..Jo mere jeg går ned i vekt, jo mere krymper puppene mine. Og den dagen jeg har nådd målet mitt, har jeg antageligvis ingen pupper annet enn to lefser!! :o
sukk
Så jeg vurderer sterkt å kjøpe meg nye pupper jeg, når målet er nådd. Mannen er forespurt, og hadde ingen innvendinger..(han er jo mann..)
Og han støtter helt og fullt opp om min Atkins diett..Vi har vært sammen i snart 12 år, så han har ingen problemer med vekta mi :)


#2

Skorpia sa for siden:

Sklle ønske det var mine pupper som krympet jeg,for jeg har vært D-E cup i mange år C som ung.

Riktignok er BHene blitt litt løsere nå men det er minimalt etter 19 kilos nedgang i vekt. Rumpa derimot er blitt størrelse small:-)

Om du får problemer når du har nådd ønsket vekt er det jo opptil deg om du vil gjøre noe med det,men tenk deg nøye om så du ikke angrer. Litt kjedelig å kaste penger ut av vinduet hvis du ikke blir fornøyd.
Men vet om flere som har gjort dette for å forbedre selvtilliten,så hvis det plager deg veldig så er det en mulighet.
Det er veldig individuelt hva folk føler.
Søstern min derimot trives med å være flatbrøsta:-) a-cup og er glad hun ikke har mer å bære på,og nå er hun 54.

Du er nødt for å tenke nøye over det før du går til det skrittet i hvertfall.
Lykke til


#3

Maz sa for siden:

Krymper i cupstørrelse jeg også men det gjør meg ikke så mye. Men etter to svangerskap og pluss minus mange kilo er det ikke mye fast det som er igjen. Får se først om jeg skal ha en til men holder jeg vekten i noen år så er det mulig jeg velger å stramme opp. Implantater ønsker jeg ikke. Kan godt være en normalt fast A-cup jeg, ser større ut uansett (stor brystkasse).

Magen er et annet spørsmål snakk om overheng og forkle...


#4

Nille sa for siden:

Jeg har alltid hatt pærefasong, med smal liten overkropp, små faste pupper, smalt liv men DIGER rompe lår. Da jeg la på meg de 20 kiloene jeg nå prøver å ta av la jeg for første gang i mitt liv på meg på overkroppen også.... Aldern har vel også sitt å si. Jeg bruker 80 B - og da hadde jeg hekta på ytteste ledd - BH'en satt fast og godt for å si det sånn. Brystmålet mitt var 100 cm da jeg begynte. Livmålet 95 cm. I dag var målene hhv 95.5 og 76,5. Dvs. 4.5 cm har forsvunnet fra puppene (trodde jeg) og 18.5 rundt livet. Har mål å passe inn i bunaden, og da må det av 9.5 cm til av rundt livet og 4-5 cm av over brystet. Jeg er 49% på vei til målet mitt vektmessig så det skulle ikke være helt uoppnåelig ?!

Den gode nyheten er at B-cup'en passer enda. Men blir dem mindre er det helt greitt. Jeg har ikke vurdert kirurgi, men jeg skjønner godt de som gjøre det.

Bare husk å vente minst 6 mnd etter at du har nådd ditt vektmål. Dette fordi kroppen bruker ca. 6 mnd å "omfordele" fettet etter at man har tatt av og vekten er stabilisert. Mange har gjort den tabben å la seg operere for tidlig. Jeg har en artikkel et eller annet sted ang dette. Skal prøve å finne den igjen og poste den her.


#5

MHM sa for siden:

Jeg kan ikke dy meg... ;)
Jeg tror ikke 85-G kan slankes til f.eks. 80-B.... :eek:
Så kniven: Snart kommer jeg! :D


#6

trulte sa for siden:

Opererte puppene sist jeg var slank.............fra hengete DD-cup til B. Angrer ikke ett sekund, men de er i ferd med å liten B allerede nå. Har tross alt 20 kg som skal tas ennå. Men heller bitteliten B og slank enn 30 kg for mye:D
Stå på videre!


#7

Anitra sa for siden:

Tusen takk for alle innspill...Det er selvfølgelig noe som vil bli meget nøye vurdert, og jeg får jo se hvordan det bærer an. Men etter å ha ammet 2 barn, og forhåpentligvis da mistet 20 kilo, så vil jeg syntes det er rart om det er noe igjen ;)

Men takk for tipset Nille, om de 6 månedene :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.