Nille sa for siden:
I Dagbladet i dag står det noe jeg for en gangs skyld er enig i (noe jeg har gitt klart uttrykk for her inne tidligere):
[color=purple][/color]
Nille sa for siden:
I Dagbladet i dag står det noe jeg for en gangs skyld er enig i (noe jeg har gitt klart uttrykk for her inne tidligere):
[color=purple][/color]
mofe sa for siden:
Jeg har heller ikke tro på alle disse fantastiske kurene..
Nå er det ikke mange som ser på Vita Biosa som en rensekur - men den virker iallfall! I tillegg at den har mange andre positive effekter. :ja:
Iset sa for siden:
Jepp, den funker særdeles bra. Kan vel kalles en rensekur blandt annet, men det er ikke det som er hovedformålet med den. Men den renser skikkelig opp i tarmene, ingen tvil om det. :D
Jeg anbefalte alltid denne fremfor alle rensekurene vi hadde på Life da jeg jobbet der. Pluss kostholdsendringer, selvsagt.
mofe sa for siden:
Ja, ikke sant.
Det hjelper ikke så mye å stappe i seg drit hver dag hele året, og ta en dag med rensekur... :rolleyes:
Nille sa for siden:
Jeg ser ikke på Vita Biosa som en rensekur, det er jo gjæret melkesyre, dvs. tarmbakaterier som skaper og opprettholder et godt miljø i tarmen. Det hjelper ikke mot dårlig kosthold (med det mener jeg at man ikke kan stappe i seg hva som helst og tro at man kan ta en skje Vita Biosa så ordner alt seg tvert). Som Iset sier så er det en forutsetning at man spiser riktig ! ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.