< Tilbake til oversikten

Sukkerfri hostesaft?

Karin sa for siden:

Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne, så jeg legger den her inntil videre.

Jeg har pådratt meg en skrekkelig forkjølelse - typisk det sånn rett før jul da! Til alt overmål er resten av familien like sylta forkjølet. Men mens de kan pøse i seg Bergensk Brystbalsam og Rigabalsam og honning, må jeg finne meg noe annet.

Mannen var på apoteket i dag, og ble litt forvirret av noen tilsetningsstoffer, var ikke helt sikker på hva som var sukker og hva som ikke var det.

Noskapin var det som ble kjøpt inn i dag - men det var hostestillende, og jeg trenger noe slimløsende også. Og Noskapin smaker død og djevler.

Noen tips, noen???

Karin sa for siden:

Inntil videre trøster jeg meg med en konjakk. Det er det beste som heller ikke hjelper mot forkjølelse.

jeef-micro sa for siden:

Jeg har også blitt forkjølt, og har kjøpt floradix alpenkraft Står på flaska at det er velgjørende for åndedrettsorganene, så da tror vi på det:rolleyes:

guro sa for siden:

Det løsner da opp litt. Mens jeg studerte hendte det jeg kjøpte men en cognac i matpausen når jeg var forkjølet ... mimre

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.