< Tilbake til oversikten

Skaldeman - smoothie ?

mofe sa for siden:

Jeg driver og vurderer å teste ut Skaldeman sine erfaringer.. Men det jeg lurte på, går det an å lage en Skaldeman-smoothie?

For jeg tenkte at i en smoothie, iallfall i mine, så er det fett (olje), melk, egg og bær.. Og gjerne litt søtstoff, men det er jo fy på SSS.

Bær er kanskje litt mye i begynnelsen? Altså karbomessig?

Men om noen har en oppskrifte på en ssssmoothie, så hadde jeg blitt glad! :ja:

Aline sa for siden:

Hva med
olje, fløte, egg og litt bær? Også kanel! masse kanel!

(hvem vet, kanskje det er lov med litt bær i kvinneboken til skaldeman? ;))

Iset sa for siden:

Hehe ssssmoothie :lol:

Dersom du tåler å spise bær uten å gå opp i vekt eller stå stille, så er det vel greit å lage en bærsmoothie. Jeg tør ikke ta sjansen på det enda, men så skal jeg vel ned MYE mer enn deg. Det har vel litt å si, det også.

Summer sa for siden:

SSSsmoothie:
Man skraper innsiden av en ribbe, legger 1 dl av fettet i kjøkkenmaskinen, fyller på med 10 ss steke cocosa, legger 2 never peanøtter, 5 fårepølser, og et beger rømme.

Vel bekomme! :D

Aline sa for siden:

:eek: :hungry::shifty: :w00t: *litt uvel* ;)

ssskaldeman sa for siden:

Jag har inte använt någon smoothie under min egen viktminskning. Om jag gjorde en skulle jag t ex ta några äggulor, en skvätt vispgrädde och smaksätta med lite citronsaft. Det borde funka bra. Söta bär skulle jag inte använda eftersom jag äntligen lyckats arbeta bort mitt sötsug. Det vill jag inte ha tillbaka.

Sten Sture

Albertine sa for siden:

Bringebær er ikke akkurat søte, så bittelitt bær i smoothien burde gå greit for den som tåler slikt. Blir en helt annen smak og friskhet da.

Iset sa for siden:

Ja, bringebær er suuuuuure. :iiik:

Lise: den smoothien hørtes jo fantastisk ut. :eek: :P

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.