< Tilbake til oversikten

Det er skadelig å spise mer enn 1-2 egg daglig!

Iset sa for siden:

Måtte bare lokke flest mulig inn i tråden hehehe. Men spørsmålet mitt er faktisk om noen har noen linker eller informasjon om det å spise mye egg hver dag? Jeg diskuterer nemlig på et annet forum, der folk blir direkte sjokkerte over at jeg spiser ca 3-4 egg daglig, og enkelte tør jo ikke spise mer enn 1-2 egg i UKA. Jeg har forklart dem det med kolesterolet, at den myten forlengst er avlivet, men allikevel tror folk at egg er skadelig i litt større mengder enn et par egg i uka.

Jeg trenger linker!! Har søkt på google, men finner ikke så mye annet enn det med kolesterolet.

:eek:

mofe sa for siden:

Hehe, nå trodde jeg du hadde gått laaaangt på bærtur Iset.. på det booorteste jordet.. :p

Skal google litt jeg også, poster om jeg finner noe! :)

Personlig mener jeg at egg, og nøtter, er det av det mest komplette man kan spise.. Inneholder både fett, proteiner og karber!

mofe sa for siden:

Jeg søkte på "ikke helseskadelig" + egg på google, og fant dette.

Fra innlegg nr. 10 på flg. link;
www.treningsforum.no/forum/index.php?action=profile;u=287;sa=showKarma

Albertine sa for siden:

Da jeg først så overskriften tenkte jeg med en gang at Kåre Norum hadde hacket seg inn på PC'n til Iset og bestemt seg for å tulle med hodene våre. Men nå ser jeg at det heldigvis ikke er tilfelle. (Inntrengere fra verdensrommet kunne også ha vært en mulighet...)

Iset sa for siden:

Hehe dere altså. :lol:

Tuusen takk, Mofe. Dette er jo rene julegaven jo!! :hyper:

Iset sa for siden:

Den siste der var knallbra! Takk 205. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.