< Tilbake til oversikten

Klikk! Om du tør...

#1

HP sa for siden:

Har alltid lurt på hvor denne knappen er henne...

... tør du trykke??? :D

Dagens PC tips: ALT+F4 lukker aktivt vindu...



#3

MHM sa for siden:

Fy f.... HP. Er dette en test her på Karbojunkie, på hvor mange som er noen sauer som stoler på bjellesauen sin? :sint:


#4

HP sa for siden:

:ja: Ta en titt på signaturen min da... ;)

Men jeg ga dere løsningen også da... :geip:

Til dere som ikke har prøvd enda... MHM er litt amper idag... :ja:


#5

Iset sa for siden:

.......
det skjedde jo ingenting.....?


#6

MHM sa for siden:

Ha-ha-ha. Litt av en form for humor. Ler meg faktisk i hjel her jeg sitter alene. Joda, jeg leste løsningen jeg, men jeg husket jo ikke den da jeg trengte den! Lise: Kan du tre støttende til med en analyse av dette stuntet fra din mann? Og: NEI, jeg er IKKE amper....fres-fres :mad:


#7

HP sa for siden:

Har du en litt streng pop-up killer du da? :)


#8

Iset sa for siden:

hehe nå skrudde jeg den av, kom ikke på at jeg burde skru den av.
GRRRRRRR. satt og trykket febrilsk på tastaturet nå, litt sinna hehehe, men klarte å få meg til å trykke alt alt gr delete (Iset har lært seg noe nytt hurraaa). Frekke HP :D


#9

HP sa for siden:

Hun har nok gitt meg opp for lenge siden.... :p


#10

HP sa for siden:

Så du fikk ikke med deg dagens datatips i det første innlegget da? :D


#11

Iset sa for siden:

hahaha neeii :o
men jeg fikk det med meg nå. du må ikke skrive så smått, jeg kan jo ikke lese det hehehe. (jo jeg kan men jeg gidder ikke anstrenge meg :p )


#12

Skorpia sa for siden:

Et lite tips til,om du ikke fikk med deg dagens tips.er en annen mulighet å trykke på Windows tasten,så får du fram startlinjen igjen og kan fortsette som før.;)


#13

HP sa for siden:

Takk Skorpia! Det visste jeg ikke! :) Man lærer så lenge man lever! ;)

Aldri skjønnt vitsen med den windowsknappen... :p

Men viste dere at dere kunne rulle mellom vinduer med Alt+Tab? Hold Alt nede og trykk tab knappen til du er ved det vinduet du vil være også slipper du begge... ;)


#14

Skorpia sa for siden:

som du skjønner lærte jo jeg noe også,jeg trykket på windowsknappen og leste innlegget lit nøyere:p ,så nå vet jeg at alt F4 lukker aktivt vindu;)


#15

HP sa for siden:

:D


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.