< Tilbake til oversikten

Søketips

mofe sa for siden:

De fleste har vel kanskje fått med seg at man kan søke på kun titler, av den og den brukeren, med så og så mange svar, osv osv.

Men! Det jeg ikke visste, var at om man f.eks ikke husker tittelen helt, bare at det var noe med f.eks "kalori", men at det ordet var i et annet ord, f.eks møkkakalori da.. Så hvis man bare søker på kalori så får man ikke opp noe, men om man søker på kalori - altså med stjerner, så får man opp tråden.

Tenkte bare jeg skulle si om det var noen som ikke visste. :)

Hvis noen andre har noen lure søketips som man kanskje ikke intuivtivt skjønner - si fra da!

Iset sa for siden:

Oj jeg bruker funksjonen flittig men har aldri visst dette, og jeg som drev et stort forum (er bare medeier nå).. :flau:

Jeg har også et tips, men det er sikkert noe de fleste vet. Tar sjansen allikevel. Når jeg feks skal lete etter middagstips her på forumet, så bruker jeg avansert søk, og skriver inn "kjøttdeig". Så velger jeg kun oppskriftsforumet, da leter den kun etter kjøttdeig der inne, så jeg slipper å få opp 1102287984 sider med dagbøker og annet. :)

nøtta sa for siden:

mofe tenk at det viste JEG ( må bare skryte litt ...)

har lært det av HP da ...:dulte::D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.