jeg er med !!! r bare litt i tvil om nyttårsaften skal ha fest her så masse og planlegge men kan jo gå før frokost ( som om det er anderledes enn etter :rolleyes: tar jo like lang tid jadda...)
:eek: Tør jeg det da...du er jo en turgåer av rang allerede:cool: , men ok...Ja jeg er med...:p
Regler? Eller bare følge planen over..ikke tidspunktene på timen selvfølgelig, men antall turer....?:eek: Detta er fali detta....:D
Det ble ingen tur på meg går, men i dag har jeg gått en time.
Det var deilig. Riktignok blåste det godt, men det var en varmegrad og sola var så vidt i horisonten. Flott vintervær og godt med litt bevegelse og frisk luft.
Og hvem tenkte jeg på? Joda...alle "treningskameratene" :p og litt annet....:)
Så treffes vi i morgen igjen : Ut på tur.....det er plass til flere:p
lille julaften: 45 min gå tur
julaften: 50 min gå tur brrr.....
juledag: 2 timer på snowboard ( første gang ! :cool:) / aking. Kanskje jeg til og med skeier ut med en tur i kveld, for jeg skeier ut med maten maten :D !
selv skulle jeg egentlig gå to timer idag (til og fra) men siden jeg holdt på å fryse ørene av meg når jeg skulle hjem igjen, så spurte jeg min mor pent om hun ville hente meg, og det gjorde hun :)
jeg føler jeg svikta litt i går men gkk til en butikk som lå 25 min unna da ... så det ble jo sammenlagt femti minutter :) nå skal jeg ut på en 45-60 min tur og i morgen drar jeg på dagstur til sørlandet så da blir det nok ingen ting .....
I går ble det 2 timer med innendørs sentergåing :cool:
og i dag ble det 20 min på ergometer sykkel....erså kaldt og guffent ute da.....:cool:
Bøy og tøy er veldig sunt, Fedonisten, men helt klart tipset til Aline om at fatet skal stå lenger unna er veldig lurt. Tenk deg den herlige strekken da...:p
syns jeg trener masse likevel jeg selv om jeg har hoppa av herfra:p For jeg er vertfall HELT utslitt... hehe... løpe frem og tilbake på jobb, løfte tunge kasser og ting, dra på paller, sette inn ting i hylle, hoppe opp og ned av bruskasser.... jah...:p
jeg for min del svikta skikkelig i går men var på dagstur til sørlandet så synes liksom jeg har en god unnskyldning. Dro tidlig kom hjem seeeeeeeeint !
Da ble det 1 time og 15 min etter Nyttårskonserten i dag.
Åhå..så godt. Det var bare -1 og skyet i dag, og et snev av snø den siste delen. Deilig deilig.
Da har jeg klart 5 turer a ca 1 time og 20 min ergometersykling i jula, og det skal jeg være fornøyd med, selv om jeg håpet på en tur hver dag.
Takk for følget jenter....kos å ha dere med i tankene der jeg gikk...sambo har vært med meg da:p
Nå håper jeg bare at jeg klarer å gå de turene jeg planlegger utover i dagene som kommer.... De dagene jeg jobber må jeg klare meg med det jeg går til og fra jobb fra toget. 15- 20 min hver vei, men skal legge inn noen skritt de dagene jeg er hjemme:p
:eek: Hjæææælp....:eek: :eek: :D Er det mulig å prøve på flatmatk?:D Jeg er verdenskløne på vinterføre:p men har stått slalom i noen år da....på min måte liksom:D :cool:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.