Hurra! Jeg har funnet den både på Rema og Obs!, og ble så glad. Ikke fult så god som vanlig, men jeg har vent meg til den. Den er helt ålreit! Fra coca cola.
Dessuten har det nå endelig kommet koffeinfri cola light til norge. Har foreløpig bare funnet den på små flasker i noen butikker, men har skrevet mail til Coca Cola og spurt om jeg kan finne den på halvlitere noe sted. Blir spennende å se.
Ja, den julebrusen kom vel i oktober eller noe, jeg ble helt vill da jeg så den!! Jeg syns den smaker bedre enn den vanlige, for den er ikke så klissete og søt. Nam nam. Vi drikker kanskje litt for mye av den her i huset, men det er da jul. :D
Blei så inspirert av disse sukkerfire julebrus trådene - at jeg måtte kjøpe meg en (sukkerfri selfølgelig). Men fysj av meg, den luktet seigmann, og smakte like ille. Men nå er ikke jeg glad i slik rød julebrus - så det kan ha noe med det å gjøre :p
jeg synes den røde sukkerfri julebrusen er kjempe kjempe bra :) jeg elsker julebrus :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.