Anne sa for siden:
En interessant vinkling på potetens mulige skadevirkninger på kroppen...
www.yogasenteret.no/Artikler/artikkel.php?article_id=117
Anne sa for siden:
En interessant vinkling på potetens mulige skadevirkninger på kroppen...
www.yogasenteret.no/Artikler/artikkel.php?article_id=117
Tricky sa for siden:
Som en liten digresjon (kanskje som et forsvar for den stakkars poteten:p ) forfatteren av artikkelen ser direkte usunn ut :rolleyes: Han er så tynn og grå og forfallen at jeg tror aldri jeg vil anbefale noen å leve som ham :o :cool:
Iset sa for siden:
Hihi jeg kjenner ham (eller KJENTE ham), han er en venn av min tante. Har vært på kurs med ham på Yogasenteret han driver. Han er faktisk en veldig grepa kar, men ja han ser veldig usunn ut. Han tror jo (desverre) at makrobiotisk kost er det ultimate, at man MÅ være vegetarianer for å ha god helse. Han er DESVERRE en av de som prøver å motargumentere for lavkarbo/høyfett. Har lest diskusjoner der han "krangler" med DVP (guruen min). :o
Iset sa for siden:
Denne var jo artig:
www.yogasenteret.no/Artikler/artikkel.php?article_id=188
:rolleyes:
Summer sa for siden:
Wow, nå ble jeg litt sånn ettertenksom. Veldig god artikkel.
Summer sa for siden:
Han kan jo ikke være helt motstander. forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=542&highlight=sukker+ulv
Iset sa for siden:
Nei han er jo selvsagt motstander av sukker, men han er også motstander av animalsk mat. ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.