< Tilbake til oversikten

Noen som bor i Bodø?

heidivinge sa for siden:

Jeg er journaliststudent ved Høgskolen i Bodø og fikk eksamen i dag. Oppgaven var knall; LAG EN REPORTASJE OM TEMAET SUNN HELSE!! :) :) :)

Jeg har lyst til å lage en reportasje om lavkarbo-filosofien. Derfor trenger jeg å komme i kontakt med noen av dere, og praktiske grunner gjør at dere må befinne dere i Bodøområdet.

Det er ikke noe skummelt og skal ikke publiseres noe sted. Reportasjen er avhengig av at jeg har med noen som har erfaring med en slik kostholdsfilosofi, uten det kan jeg ikke lage den. Derfor hadde jeg blitt så utrolig glad hvis noen av dere tar kontakt!

Send mail til [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL]

Begod sa for siden:

Dette hørtes jo spennende ut!

Aline sa for siden:

og i tillegg så kan du jo kontakt oss her inne på forumet og på mail :)

Amica sa for siden:

Smart over email, ja! :)

Jeg er fra Bodø, men skal ikke hjem før om lenge :( Vet LindaSD er fra Bodø, men vet ikke helt når dem drar hjem på juleferie. Blir vel etter at eksamenen din skal leveres.

Hum - det var en til her som kan ha vært fra Bodø (har glemt hvem det var i forbifarten).

Men her er mange resurrssterke personer - så det bør være mange å velge mellom om du kan ta imot svar over email :-)

Lykke til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.