< Tilbake til oversikten

Saunabelte

Lille Du sa for siden:

Heisann;

Lurer på om noen har prøvd/ erfaring med sauabeltet som er i salg...?

Lille Du:rolleyes:

jeef-micro sa for siden:

hva er et saunabelte??? blond (skjønner at det har noe med varme å gjøre men...)

Iset sa for siden:

Jeg skjønner for pokker ikke hvorfor jeg ikke kommer direkte til produktet med den linken, merkelig side... :eek:

Se på Sauna Solution.

nøtta sa for siden:

altså det gir jo akkurat samme efekt som og sitte i bastue og hadde man forbrent fett ved og sitte der så hadde folk flytta inn i ei bastue og vi hadde blitt kvitt fedme epedemien ....

tviler sterkt på at det er så enkelt ;) men en annen ting er at det kan jo hjelpe mot cellulitter , er helt sikkert bra for blodomløpet ....

jeef-micro sa for siden:

da er det nok som Iset sier her at det er nok kun vann som kommer ut (og noen salter) Jeg har ikke helt tro på dette da, men nå har jeg kun tro på riktig kosthold, tilpasset den enkelte, og mosjon for å gå ned i vekt.

nøtta sa for siden:

Og det har ihvertfall en godt dokumentert virkning ;)

Areola sa for siden:

Hmm.. Se på Easy shaper... og på videoen der... Der får man med en måltidsplan, som jeg virkelig synes det står "low-carbohydrate".. Damen i reklamen sier "Lav-KALORI".
her gjør man alt for å ikke skremme bort fett-redde-nordmenn, jah.. :rolleyes:

nøtta sa for siden:

:eek: erre muuuli ??

krojan sa for siden:

hei.. jeg har prøvd det, og synes det funker veldig bra.. har også fått vite at det er bra for gravide med tanke på varmen det gir for rygg og midje. Den kan jo reguleres i den temperaturen man ønsker, så det kan fungere som en varmeflaske.. mye mer behagelig og enklere...:)

Nille sa for siden:

Som varmebelte/varmeflaske OK - men som slanke "apparat" ?? Bortkasta penger !

nunno sa for siden:

Det kan vel ikkje vera heilt bortkasta:confused: :confused:
Fleire plasser kan ein vel verta pakka inn for å minka i cm, eller har eg misforstått heilt:confused:

Nille sa for siden:

Ja, men da er der snakk om dybdevarme - og så sterke apparater er det ikke lov å selge til "hvemsomhelst". (Feil bruk kan gi varige skader). Og da er det heller ikke snakk om noen varig effekt som "smelter fett" heller. det som skjer er at blodsirkulasjonen kommer igang og vann drives ut av kroppen. Etter en stund kommer vannet tilbake. Jeg har en venninde som drev en slik "salong" for noen år siden og fikk en serie slike behandlinger gratis (som prøvekanin). Jeg mistet vann, og joa, buksene ble videre der og da - men tok ikke av cm eller kilo på sikt.
[color=purple][/color]
Men som sagt, det er kjemeflott om man fryser eller har vondt i ryggen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.