Iset sa for siden:
www.dagbladet.no/magasinet/2005/11/30/450847.html
Hva synes dere?
:eek: :eek: :grøsse:
Iset sa for siden:
www.dagbladet.no/magasinet/2005/11/30/450847.html
Hva synes dere?
:eek: :eek: :grøsse:
Popcorn sa for siden:
Ja det kan jeg si meg enig i, men jeg synes ikke det er så rart heller. Det må jo bli en eller annen form for påvirkning når vi lever sammen. Det var en lang artikkel, så det ville blitt en lang avhandling om jeg skulle skrive ned alle mine synspunkter om den saken, men den generasjonen vil nok lage mang en debatt de neste 50 år om det samfunnet vi lever i.
Det er bra vi har forskere som setter dette på dagsplanen da, sammen med masse andre saker som skjer i hverdagen.:)
HP sa for siden:
Dette synes jeg er den skremmende biten. For det representerer mer enn en kultur, - det er læren til en religion som har verdensdominans som mål. En islamsk leder (i jerusalem) uttalte for en tid tilbake at Oslo skulle omdøpes til Medina (Iset sa for siden:
[quote=HP]Dette synes jeg er den skremmende biten. For det representerer mer enn en kultur, - det er læren til en religion som har verdensdominans som mål. En islamsk leder (i jerusalem) uttalte for en tid tilbake at Oslo skulle omdøpes til Medina (
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.