ssskaldeman sa
for 19år siden:
Jag fick nämligen visa det på svensk TV (Östnytt) i går. Fortsättning följer i ett direktsänt program i kväll. Gå in på:
svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33681
och klicka på länken "Bantar med fet mat"
Sten Sture
PS
Tycker ni att jag ser rund ut så beror det på mina karbohydratförsök. Jag väger 84 i stället för mina vanliga 80. Men man kan inte tacka nej när man får chansen att göra reklam för vår typ av kost!
Iset sa
for 19år siden:
Oj tusen takk for at du deler det med oss!!! Jeg laster ned Realplayer nå, ellers kan jeg ikke se klippet. Snart ferdig. Gleder meg til å se det. :D
Anne sa
for 19år siden:
Får ikke opp fila jeg, enda jeg har begge programmene...:o
Iset sa
for 19år siden:
Anne: du mangler sikkert noen tilleggsprogrammer. Jeg lastet ned realplayer nå, og fikk se snutten uten problemer. :)
Nå har jeg altså sett den. Så bra!!! Hehe hun reporteren høres ut som hun er i sjokktilstand. :P
Den frokosten din så UTROLIG god ut. :sikle: Oog hvor mener du at du så RUND ut?? Du så jo kjempebra ut!!!
Benzo sa
for 19år siden:
Og jeg ble sulten :sikle:
donjuanwannabe sa
for 19år siden:
Dette var moro å se på!
Dette hadde vært noe for Sylvia Brustad å anbefale det norske folk det! :D :D
Hun hadde vel fått sparken på dagen da ja. :)
Anne: Jeg fikk ikke sett den i Opera (det samme gjelder kanskje Firefox?), men i Explorer gikk det fint (hvis ikke du har prøvd det da).
Nille sa
for 19år siden:
Håper denne ligger inne en stund til, - for jeg er på jobb og der får jeg ikke lasta ned noen program nei ...... :cool:
Aline sa
for 19år siden:
oioi, så gøy!
håper mange så programmet :ja:
:)
Iset sa
for 19år siden:
Jeg har Firefox og det gikk helt fint. :) Måtte laste ned tilleggsprogrammer eller noe sånt, men det er jo bare å trykke i vei. :)
ssskaldeman sa
for 19år siden:
Hej igen!
Nu har jag kommit hem från dagens direktsändning. Programmet heter Reagera och gick i region Öst även detta. Temat var Mat, motion och det dåliga samvetet. Jag tror att det gick ganska bra. Det enda jag minns är att jag utmanade Sveriges alla dietister och bantningsläkare på offentlig debatt och meddelade att jag skulle platta till dem i den debatten.
Den som är intresserad kan säkert hitta på samma ställe som det förra.
Sten Sture
ssskaldeman sa
for 19år siden:
Här är länken till det direktsända programmet:
svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=43035&a=504410
Sten Sture
mofe sa
for 19år siden:
ssskaldeman sa:
Det enda jag minns är att jag utmanade Sveriges alla dietister och bantningsläkare på offentlig debatt och meddelade att jag skulle platta till dem i den debatten.
Atte hm?
Utmanade? Bantnings? Platta?
Noen som kan oversette? :o
Aline sa
for 19år siden:
utmana= utfordre
Bantning= slanking
platta? ehm jeg gjetter.. klabbe til? delje? kanskje helst i form av ord :p
205gti16v sa
for 19år siden:
Ikveld kommer ssskaldeman og dvp i redaksjon1 kl 20.25.
themonk sa
for 19år siden:
ssskaldeman sa:
Det enda jag minns är att jag utmanade Sveriges alla dietister och bantningsläkare på offentlig debatt och meddelade att jag skulle platta till dem i den debatten.
Jeg bøyer meg i støvet! Helt overlegent! :D