guro sa for siden:
Ikke at det er så aktuelt å kjøpe bli nå, men jeg har gått å drømt om en ny Passat i stedet for Golfen som både er liten og veldig kranglete med dørene sine i kulden. Men så mistet jeg litt lysten ...
guro sa for siden:
Ikke at det er så aktuelt å kjøpe bli nå, men jeg har gått å drømt om en ny Passat i stedet for Golfen som både er liten og veldig kranglete med dørene sine i kulden. Men så mistet jeg litt lysten ...
Summer sa for siden:
Jeg blir helt målløs jeg. :eek:
Laget planer for å lure konene. :rolleyes:
Enkelte mennesker lever så lavmåls liv at jeg blir lettere sjokkert over hva enkelte velger frivillig å gjøre med livet sitt. Jeg mener: Ha kommet så langt og tilsynelatende ha alt å plass for å leve et godt liv, også ødelegge alt på den måten.
HP sa for siden:
Sikkert noen som sitter og er irritert over at dette skulle komme ut akkurat nå som fagforeningslederne var på "deres side" og alt å det :rolleyes:
Jeg må si at dette var svært uventet fra et Tysk selskap. Trodde de var så ordentlige og patentlige...
Men Guro, der er nok flere biler enn passaten som ryker. Audi, Lamborghini, Skoda, Seat, og enkelte Forder blir også dratt med i denne skandalen. Samme selskap eller samme fabrikk = de samme fagforeningslederene ...
skuffende.
guro sa for siden:
Jeg må kanskje begynne å sykle da ...
Iset sa for siden:
Er da andre merker du kan kjøpe. :p
Opel feks, min mann familie har aldri eid annet enn opler, helt siden 60-tallet. :eek::o
Anne sa for siden:
Siden det foreløpig ikke har kommet noe på bordet om feks Toyota (som jeg vet da)...så kan jeg jo anbefale Toyota Avensis st.vogn...Veldig fornøyd jeg.:)
Når det er sagt så tror jeg det finnes litt forskjellig både her og der (i store og små bedrifter) jeg, som ikke alle synes er like morsomt kommer på bordet....
Sikkert ikke enestående for Wolkswagen mener jeg....:o
Fedonisten sa for siden:
Tror det foregår mye snusk og snask rundt om i alle mulige selskaper jeg. Det jeg blir mest overrasket over er at tydeligvis nordmenn blir så veldig SJOKKERTE når sånnt blir avslørt.
Blir ikke overrasket over sånne nyheter jeg. :nei: Men jeg syns det er synd at det er sånn - men overrasket? :nei:
Helene sa for siden:
holder med anne og Toyota jeg :D , synest avensis både st.v og vanlig er kjempefine biler, og ikke minst gode å kjøre.. og så har man jo corolla som er akkurat passe stor for oss uten 4 unger ( selv om den fines i 7 seter og)
og så har man i tilegg, Nissan og Honda som er andre gode japanske biler.. Nå har vi en Nissan Primea, jeg er KJEMPE fornøyd med kjøreegenskapene, og så har vi hatt en Honda accord som var "Helt grei" etter min mening ( den var 95 moden da)
Summer sa for siden:
Karin sa for siden:
Kvalmende.
Nestlé har jeg forresten boikottet før, pga markedsføringen av morsmelkserstatning (morsmelktillegg som det het før - som om det var noe som manglet i morsmelken!) i u-land.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.